Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:992122
 
Evaluation:
Published: 18.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums   
1.1.  Uzņēmuma raksturojums   
1.2.  Uzņēmuma piedāvājuma salīdzinājums ar konkurentiem   
1.3.  Uzņēmuma piedāvājuma raksturojums   
1.4.  Uzņēmuma produkta noieta/dinamikas raksturojums   
2.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras un darba organizācijas raksturojums   
2.1.  Asociācijas struktūra   
2.2.  Uzņēmuma struktūra   
2.3.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi   
3.  Klientu apkalpošana   
3.1.  Apkalpošanas kultūras raksturojums   
3.2.  Klientu pieņemšana   
3.3.  Klientam pieejamie materiāli   
  Secinājumi   
Extract

3.3 Klientam pieejamie materiāli
Klientiem ir pieejami vairāki tematiskie katalogi un bukleti, ceļveži un kartes par asociācijas piedāvātiem pakalpojumiem (skatīt pielikumā). Visi pieejamie materiāli ir bez maksas pieejami uz vietas birojā, Kalnciema iela 40, 3.stāvā, Rīgā, kā arī par maksu visās lielākajās Latvijas grāmatnīcās un tūrisma informācijas centros.
Pēc manām domām, katalogu skaits atbilst visiem piedāvātājiem pakalpojumiem, kā arī to kvalitāte piesaista potenciālus klientus, jo tie ir drukāti uz kvalificēta papīra ar kvalitatīvām bildēm. Visi piedāvātie maršruti ir pārbaudīti dabā, līdz ar to ceļvežos un kartēs uzrādītā informācija pilnībā atbilst situācijai dabā.

Secinājumi
1) Asociācija „Lauku ceļotājs” darbojas veiksmīgi un piedāvā ekskluzīvus maršrutus Latvijā, Lietuvā, Igaunijā;
2) Izstrādāti teicami ceļveži ūdenstūristiem, velomīļiem, dabas tūrisma un militārā tūrisma cienītājiem, kā arī cilvēkiem, kas mīl atpūsties lauku mājās;
3) Nelielais darbinieku skaits spēj nodrošināt pietiekami augstas klases servisu;
4) Jādomā par produktu piedāvājumiem ziemas un vēlā rudens periodiem, piemēram, izbraukumi ar zirgu kamanām ziemā, „krāsaino lapu” jeb lapkriša vērošanas tūres rudenī Siguldā;
5) Aktīvāk sadarboties ar ārzemju tūrisma kompānijām, tūristu piesaistei Latvijai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1324362
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register