Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:435370
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iepazīšanas ar uzņēmumu, tā juridiskais status, darbības virziens, struktūrvienības    4
1.2.  Uzņēmuma struktūrvienības    5
2.  Uzņēmuma vadības organizācija    6
3.  Uzņēmuma sadarbības partneri un veidi    7
4.  Uzņēmuma vadības sociālās un kultūras īpatnības    8
5.  Uzņēmuma finanšu un kapitāla veidošana un izmantošana    8
6.  Uzņēmuma darbības stratēģijas    10
7.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskā attiecības    10
8.  Uzņēmuma kopvērtējums    11
  Literatūras saraksts    12
Extract

Starptautiskās attiecības veidošanai palīdz datu bāzes cargo.lt un asmap.ru monitorings, jauno klientu vai krāvu piesaiste. Kā arī, attiecības ar starptautiskām sadarbības partneriem, kuri tiek minēti 3 jautājumā, no Krievijas un Eiropas Savienības valstīm. Darbs ar kontraģentiem un stividoriem. Protams, tādi juridiskie un ekonomiskie aspekti ka: inflācijas līmenis, dinamika ekonomiskas nozares attīstība, nodokļu struktūra un vērtība, tirgus un muitas politika, transporta regulēšana, tirgus un tarifus ārējo ekonomiskas barjeras var ietekmēt uz tādiem uzņēmuma stratēģijas elementiem ka: transportēšanas lēmumu, izdevumu maiņa uz krājumu uzturēšanu, darba algas dinamika, izdevumi uz produkcijas piegādi, loģistikas cikla ilgums, transporta izvēle un transportēšanas veidu.
8. Uzņēmuma kopvērtējums.
SIA „Bogumir” darbojās saskaņa ar Latvijas Republikas Komerclikumu un citiem spēka esošajiem normatīvajiem aktiem. Uzņēmuma galvenā stratēģija ir vērsta uz tirgus paplašināšanu un pakalpojumu apjomu palielināšanu Uzņēmumā ir vienota sistēma kura dod sekojošas priekšrocības: samazina datu ievades apjomu, pilnībā izslēdzot vienu un to pašu datu daudzkārtīgu ievadi, uzlabo uzskaites precizitāti un padara to caurspīdīgu, jo visu atskaišu sagatavošana tiek veikta, pamatojoties uz vienu un to pašu informāciju – sistēmā ievadītajiem pirmdokumentiem, padara efektīvāku sistēmas lietotāju darbu. ļauj izdarīt vairāk un kvalitatīvāk, Visa nepieciešamā informācija ir vienkopus – darījumu partneru dati, kontaktinformācija, finanses u.t.t. Veiktās izmaiņas šajos datos nekavējoties kļūst pieejamas visiem sistēmas lietotājiem. Būtiski samazina no sistēmas iegūstamās informācijas saņemšanas laiku – informācija ir pieejama un ar to viegli mijiedarboties, līdz ar to, iespēja labāk analizēt un vērtēt informāciju un pieņemt labi informētus, pamatotus lēmumus. Uzlabo visa uzņēmuma darbu – pilnvērtīgas informācijas uzkrāšana vienotā datu bāzē par uzņēmuma klientiem un sadarbības partneriem dod iespējas palielināt sniegto pakalpojumu ātrumu un kvalitāti. Uzņēmums definē kvalitāti kā produkcijas/ pakalpojuma sniegšanu ir atbilstoši līgumā norādītajām klienta vēlmēm un prasībām attiecībā pret kvalitāti. Uzņēmuma vadība savā darbībā ievēro klientu mainīgās prasības un vēlmes piedāvājamās pakalpojumu klāstā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register