SECINĀJUMI
1. Reklāmas aģentūrai SIA „WeCan” nav liela loma vai ietekme Eiropas Savienības ekonomikā, jo šī aģentūra ir ienākusi Latvijas tirgū salīdzinoši nesen, tā pastāv tikai 2 gadus, tāpēc tai ir grūti konkurēt ar citām šī profila aģentūrām Eiropas Savienībā.
2. Vadītājs izmanto mūsdienīgās vadīšanas paņēmienus. Meklē jaunus darba veikšanas veidus, meklē jaunas pieejas klientiem, jaunus risinājumus, jaunas partnerattiecības. Rūpējās par ideju, komandas biedriem, vīziju un stratēģiju.
3. SIA „ WeCan” rūpīgi veic tirgus izpēti jauno potenciālo klientu piesaistei.
4. Plašs piedāvāto pakalpojumu klāsts.
PRIEKŠLIKUMI
1. Turpināt attīstīt savu potenciālu, iegūto pieredzi un zināšanas, lai spētu konkurēt Eiropas Savienības darba tirgū.
2. Uzņēmuma vadītājam vajadzētu vairāk pievērsties darbinieku kreativitātei, veidot jaunu radošu komandu, personības ar uzņēmēju domāšanu.
3. Vajadzētu panākt, lai visiem uzņēmuma darbiniekiem būtu pēc iespējas pārliecinošākas klientu pārliecināšana prasmes.
…