Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:416899
 
Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Uzņēmuma un tā piedāvāto pakalpojumu īss apraksts    3
  Saimnieciskās darbības analīze    3
  Uzņēmuma mērķi    3
  Organizatoriska struktūra, plānošanas sistēma   
  Darba organizācija   
  Plānošanas sistēma   
  Bilance   
  Peļņas zaudējuma pārskats    6
  Marketinga analīze    6
  Mārketinga makrovide    6
  Mārketinga mikrovide   
  Sortiments   
  Sortimenta grupas   
  Jaunu produktu politika   
  Cenu politika   
  Pārdošanas organizācija un veicināšana   
  Virzīšana un reklāma   
  Darbs ar klientiem    12
  Mārketinga dienesta darbība    12
  Konkurenti    12
  Pircēji un lietotāji   
  Piegādātāji    15
  SVID analīze    15
  Secinājumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
  Pielikumi    19
Extract

Galvenais šīs prakses mērķis ir tirgus pētījums un analīze, kas jāveic konkrētai precei vai pakalpojumam, kā arī visa uzņēmuma kopējai darbībai. Sākumā ir jāsaprot, ko vispār nozīmē jēdziens – tirgus.
Definīcija skan - tirgus ir esošo un potenciālo pircēju kopums. Vecākais tirgus veids – tradicionālais tirgus. Tā ir vieta, kur pircēji un pārdevēji sastopas, lai veiktu savstarpējos darījumus.
Vairumā mūsdienu pilsētās vēl līdz šim ir sastopami tirgus laukumi vai tirgus zāles, kur pirkšana un pārdošana notiek tādā pašā veidā kā pirms gadsimtiem. Tomēr modernajā pasaulē vārdu “tirgus” mēs varam definēt dažādi. Tirgu visprecīzāk varētu definēt kā jebkuru vienošanos, kas dod iespēju pircējam un pārdevējam veikt darījumu, kura rezultātā tiek noteiktas cenas un notiek apmaiņa. Pircējiem un pārdevējiem nav vienam ar otru jāsatiekas. Sakaru līdzekļi palīdz sazināties cilvēkiem, kuri vēlas pirkt un pārdot. Mazi paziņojumi vietējas avīzes slejās arī ir efektīvs līdzeklis, lai savestu kopā pircējus un pārdevējus.
Ārzemju valūtas tirgū dīleri pērk un pārdod valūtu. Šie dīleri savstarpēji nesatiekas – daudzos gadījumos tos šķir tūkstošiem kilometru. Modernās komunikāciju sistēmas dod tiem iespēju precīzi zināt, kas notiek ar valūtu cenām dažādās pasaules malās. Dīleris Londonā var veikt darījumu ar partneri, kurš atrodas Ņujorkā tik pat efektīvi kā tad, ja viņi atrastos vienā kabinetā.
Šeit redzams, ka tirgus ir ļoti plašs jēdziens, un, ka tas ir dažādi tulkojams.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1127430
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register