Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:365561
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    5
1.1.  Nozares vispārējais raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma “Koki” raksturojums    7
2.  PĒTĪJUMU DAĻA    11
2.1.  SIA „Koki” saimnieciskās darbības raksturojums    11
2.2.  Organizācijas ārējā vide    13
3.  MĀRKETINGA DAĻA    15
3.1.  Mārketinga iespēju prognozēšana SIA „Koki”    15
3.2.  SIA „Koki” SVID analīze    17
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    21
  PIELIKUMI    23
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. SIA Timberex mērķis ir būt par modernu, starptautiski atpazīstamu sabiedrību, kas sniedz kvalitatīvus pakalpojumus klientiem un sadarbības partneriem, balstoties uz profesionālu darbinieku komandu un jaunākām tehnoloģijām.
2. Uzņēmums ir izveidojis sev pakārtotu struktūru, kas ļauj viegli pārvaldīt uzņēmumu un būt informētam par notiekošo tajā.
3. Latvijā uzņēmuma Timberex ražotne ir vienīgā, kura ir specializējusies tikai jumta latu ražošanā, kas nozīmē, ka citas lielās ražotnes nemaz nespētu turēt jumta latu ražošanas tempam, kāds ir šajā uzņēmumā.
4. Neatlaidīgi veicot pašu saražotās produkcijas vai sniegto pakalpojumu tirdzniecību, gan arī iepirktās gatavās produkcijas pārpārdošanu iespējams palielināt preču (produkcijas, pakalpojumu) realizācijas ieņēmumus. Celtniecības sezonas laikā, kvalitatīvi veikt projektu vadību un darbu izpildi, gūstot papildus ieņēmumus no specializēto darbu veikšanas celtniecības objektos. Vismazāko uzmanību vēlams pievērst izejvielu, materiālu un pusfabrikātu realizācijai.
5. Autore iesaka, lai samazinatu risku par iespējamām problēmām maksājumu dzēšanā, izmantot līdzekļus no pārdošanas (taču jārēķinās, ka šis process var ieilgt, jo izdevīgu pircēju meklēšana nav ātra), vai arī aizņēmuma jeb investīciju piesaistīšanas iespējas no kredītiestādēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register