Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:172186
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un amatu aprakstu raksturojums    5
2.  Ievadinstruktāžas, darba drošības, elektrodrošības un ugunsdrošības instruktāžas nozīme    7
3.  Personāla organizācija uzņēmumā    8
3.1.  Personāla plānošana un atlase    8
3.2.  Darba intervijas organizēšana    8
4.  Dokumentu pārvaldības organizācija uzņēmumā SIA „TZMO Latvija”    10
4.1.  Dokumentu pārvaldības instrukcija uzņēmumā    10
4.2.  Uzrādāmie dokumenti stājoties darbā    11
4.3.  Sarakstes un rīkojumu dokumentu analīze    12
4.4.  Dokumentu aprites un reģistrācijas kārtība    13
4.5.  Līguma veidi un slēgšanas kārtība    15
4.6.  Darba tiesisko attiecību izbeigšanas kārtība    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
5.  Grāmatvedības struktūra un uzskaite    18
6.  Nemateriālo ieguldījumu un pamatlīdzekļu uzskaite    18
7.  Krājumu jēdziens, krājumu uzskaite un novērtēšana uzņēmumā    20
8.  Uzņēmuma nodokļu veidi un to maksāšanas kārtība    21
9.  Norēķini ar kreditoriem un debitoriem    23
10.  Darba samaksas sistēma uzņēmumā    25
11.  Gada pārskats    27
11.1.  Gada pārskata sastāvdaļas, to sastādīšanas un iesniegšanas kārtība    27
11.2.  Bilance    28
11.3.  Peļņas un zaudējuma aprēķins, naudas plūsmas pārskats    29
12.  Finanšu pārskatu analīze un rentabilitāte    31
13.  Sadarbības veidi ar klientiem    33
13.1.  Telefona sarunu kultūra    33
13.2.  Dialoga veidošana tiešajā saskarsmē un argumentācijas metodes    34
13.3.  Lietišķā sarakste    36
13.4.  Komunikācijas barjeru raksturojums    37
14.  Reklāmas kampaņas plāna izveidošana    38
14.1.  „TZMO Latvija” mērķa auditorija    38
14.2.  Iespiedreklāma    41
14.2.1.  Iespiedreklāmas teksta veidošana    41
14.2.2.  Uzņēmuma sauklis    43
14.2.3.  Iespiedreklāmas vizuālais noformējums    44
14.2.4.  Reklāmas izvietošanas stratēģijas masu medijos    45
14.2.5.  Reklāmas izvietošanas stratēģija avīzē un izmaksu aprēķins    45
14.2.6.  Reklāmas izvietošanas stratēģija žurnālā un izmaksu aprēķins    48
14.2.7.  Uzziņu ievietošana nozares telefona katalogā    51
14.2.8.  Bukleta veidošana par uzņēmumu    52
14.3.  Reklāma internetā    54
14.3.1.  Reklāmas banneru salīdzinošs raksturojums    54
14.3.2.  TZMO Latvija baneru izvietošana un izmaksu aprēķins    55
14.3.3.  Mājas lapas noformējuma un pielietojuma analīze    57
14.3.4.  SIA TZMO Latvija informācija uzziņas portālos    60
14.4.  Reklāma radio    62
14.4.1.  TZMO Latvija reklāmas rullīša apraksts    62
14.4.2.  Reklāmas izvietošanas stratēģija radio un izmaksu aprēķins    63
14.5.  Reklāma televīzijā    64
14.5.1.  SIA „TZMO Latvija” reklāmas klipa apraksts    64
14.5.2.  Reklāmas izvietošanas stratēģija TV un izmaksu aprēķins    64
14.6.  Prezentreklāmas veidu raksturojums    70
14.7.  Reklāmas kampaņas laika grafika izveide un izmaksu apkopojums    71
15.  Vides reklāma    72
15.1.  Vairogplakātu, izkārtņu veidi un izvietošanas iespējas    72
15.2.  Transportreklāmas    73
15.3.  Reklāma tirdzniecības vietās    74
15.4.  Skatlogu veidu raksturojums    77
16.  Reklāmu efektivitātes noteikšanas metodes uzņēmumā „TZMO Latvija”    78
17.  Uzņēmuma ētika un sabiedriskās attiecības    80
17.1.  Reklāmas likums, profesionālā ētika    80
17.2.  Uzņēmuma tēla un reputācijas veidošana    80
  Secinājumi un priekšlikumi    82
  Izmantotās literatūras saraksts    83
Extract

Praktikants izveidoja sociālo reklāmu, kuras mērķis ir celt uzņēmuma reputāciju. Reklāma parāda, cik šokējoši ir Pasaules Veselības organizācijas vāktie dati attiecībā par vardarbību pret sievietēm. Šīs reklāmas mērķauditorija visa sabiedrība, jo tā ir informējoša. Reklāmas mērķis ir cilvēkiem likt aizdomāties par diskrimināciju un vardarbību, kas var piemeklēt jebkuru sievieti. Arī vīriešiem būtu jāpievērš uzmanība, jo vardarbību var piemeklēt viņu mātes, māsas, radinieces. Reklāmā ir šokējoša-fonā nobijusies un ievainota sieviete, noteikti pievērstu cilvēku uzmanību. Reklāmas degpunktā ir teksts lieliem, viegli salasāmiem burtiem: ”Viena no piecām sievietēm dzīves laikā saskaras ar kāda veida vardarbību no sava dzīves partnera.” Tam seko uzticības tālruņa numurs. Pašā reklāmas apakšā ir atbalstītāji, kur arī var redzēt zīmola „Bella” logo. Sabiedrības acīs šāda veida reklāma vairotu uzticību zīmolam, vairotu pozitīvas asociācijas ar produktiem.

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses mērķis tika sasniegts. Guvu jaunas praktiskās zināšanas un nostiprināju vecās.
Saistot praktiskās darbības, kuras veicu 4 mēnešu laikā, ar teorētiskajām kuras, apguvu 4 gadu garumā varu apgalvot, ka esmu audzis gan profesionāli gan individuāli.
Tā kā SIA „TZMO Latvija” nav atsevišķa personāldaļa, ieskats šajā nozarē bija salīdzinoši virspusējs taču pietiekams, lai apjaustu veicamos darbus saistībā ar darbinieku pieņemšanu darbā, to atlaišanu un kontrolēšanu.
Lieliska iespēja bija piedalīties mārketinga darbībās. Veidot reklāmas un bukletu uzņēmumam. Kā arī pieredzēt darījumu norisi un reklāmas kampaņu veidošanu.
Bija iespēja arī piedalīties pasākumos, kuros tiek veidotas attiecības ar sabiedrību, tā man bija pirmā šāda veida pieredze.
Apguvu dažāda veida grāmatvedības operācijas, par kurām bija tikai teorētiskas zināšanas.
Unikāla pieredze bija iepazīt savas nozares profesionāļus un redzēt viņus darbībā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register