Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:878913
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Izmitināšanas iespējas    5
1.2.  Viesnīcas sniegtie pakalpojumi    5
1.3.  Ēdināšanas iespējas viesnīcā    6
1.4.  Viesnīcas bāri    7
1.5.  Viesnīcas viesi    8
2.  VIESNĪCAS ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    9
3.  VIESNĪCAS BLOKA RAKSTUROJUMS    11
3.1.  Uzņemšanas dienests    11
3.2.  Saimnieciskais dienests    11
3.3.  Sagādes dienests    12
3.4.  Drošības dienests    12
3.5.  Tehniskais dienests    12
4.  VIESNĪCAS GALVENIE KONKURENTI    13
5.  PRAKSES LAIKĀ VEIKTIE DARBA UZDEVUMI    15
  SECINĀJUMI    20
  PRIEKŠLIKUMI    21
Extract

Secinājumi
1) Viesnīca „Aquis Bella Beach” ir pieczvaigžņu viesnīca, kurā darbojas „viss iekļauts” (all inclusive) sistēma.
2) Viesnīcā ir plašs ēdienu piedāvājums, kas tiek servēts gan a la carte, gan bufetes tipa restorānā, kā arī īpaši izveidotā restorānā bērniem.
3) Viesnīcas mērķauditorija ir ģimenes ar bērniem un seniori pārsvarā no Francijas un Krievijas, kas vēlas baudīt mieru un dabas valdzinājumu, to vidējais uzturēšanās ilgums ir 2 nedēļas.
4) Viesnīcā ir nepietiekams darbinieku skaits.
5) Viesnīcā netiek ievērotas visas higiēnas normas.
6) Viesnīcā nav konkrētas stingrības attiecībā pret formām, turklāt pieejamās formas neatbilst darbinieku ķermeņa aprisēm.
7) Restorānā trūkst galda piederumu, šķīvju, glāžu.
8) Darbiniekiem nodrošinātais aprīkojums ir novecojis, piemēram, ratiņi.
9) Praktikantiem netiek nodrošinātas 2 brīvdienas katru nedēļu.
10) Darbinieku algas regulāri kavējās.
11) Viesnīcas menedžments pārāk lielu uzmanību pievērš sīkumiem, kas neattiecas uz darbu, tajā pašā laikā nepamanot darbinieku centību, darbā ieguldītās pūles un darba kvalitāti.

Priekšlikumi
1) Pieņemt darbā vairāk darbinieku, vismaz uz sezonas laiku.
2) Regulāri ievērot darba higiēnu, ne tikai tad, kad atbraukusi pārbaude.
3) Iegādāties dažādu izmēru formas, nomainīt garās bikses pret svārkiem un sekot līdzi, lai darbinieki nēsatu atbilstošo formu.
4) Iegādāties jaunus galda piederumus, šķīvjus, glāzes.
5) Iegādāties jaunu aprīkojumu, piemēram, jaunus ratiņus.
6) Praktikantiem jānodrošina brīvdienas 2 reizes nedēļā, lai viņi spētu saņemt pilnvērtīgu atpūtu, tādējādi nesamazinātos darbinieku izpildes ātrums un kvalitāte.
7) Regulāri izmaksāt darbiniekiem algas, lai nezustu stimuls un nerastos domas par streika nepieciešamību.
8) Viesnīcas menedžmentam vairāk jāpievērš uzmanība darbinieku darba procesam, nevis jācenšas darbiniekos atrast negatīvā puse lietās, kas nav saistītas ar darbu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register