-
Prakses atskaite viesnīcā "Metropole"
Istabeņu darba pienākumos ietilpst numuru, gaiteņu, kāpņu, sabiedrisko tualešu, vestibilu, konferenču zāles, saunas un vingrošanas zāles uzkopšana. Darba pienākumi tiek sadalīti sekojoši: 1 istabene ir atbildīga par pirmā stāvā uzkopšanu (vestibilu, sabiedrisko tualešu un kāpņu tīrīšanu), 2 istabenes ir atbildīgas par noteikta numura skaita un gaiteņu uzkopšanu atbilstošā stāvā un 1 istabene ir atbildīga par sestā stāva uzkopšana (numuru, gaiteņu, saunas un vingrošanas zāles tīrīšanu). Parasti darbs tiek sadalīts, tā lai katrai istabenei būtu viss atsevišķa gaiteņa spārns, kurā visus uzkopšanas darbus (numuru, gaiteņa) varētu veiktu tikai viņa. Bet, praksē, protams, rodas daudz dažādu situāciju, kad istabene uzkopj numurus ne tikai savā gaiteņa pusē vai stāvā. Minimālais numuru skaits, kas istabenei ir jāuzkopj ir 10 numuri dienā, bet maksimālais - 15 numuri, tas viss ir atkarīgs no viesnīcas noslogotības noteiktajā laikā. Protams, ka visvairāk darba ir pavasara un vasaras mēnešos vai arī kādu svētku laikā, kad ir visvairāk tūristu pieplūdums.
Pirmo savu prakses nedēļu es strādāju kopā ar citām istabenēm. Kad es jau zināju visu nepieciešamo, kas ir vajadzīgs istabenes darbam, man uzticēja uzkopt vienai pašai 3 numurus, bet vēlāk es jau uzkopu 5 numurus katru dienu.
Istabenes darba laiks sākas 8.30 un ir atkarīgs no uzkopšanas numuru skaita, bet ir noteikts, ka katra numura uzkopšanas laiks ir ne mazāk kā 30 min. (izņēmums var būt tikai tad, ja viesis atnāk pārāk ātri uz savu numuru vai arī ja ir steidzīgi jāizmitina jaunie viesi), ja istabene tīra numuru mazāk par 30 min., tad tiek uzskatīts, ka darbs ir veikts pavirši. Tāpēc istabenēm nav atļauts pabeigt darbu agrāk par 15.00. Mans darba laiks, prakses laikā bija no 8.30 un parasti līdz 13.00, dažreiz līdz 13.30.
Saimnieciskā dienesta darbs ir cieši saistīts ar uzņemšanas dienesta darbu. Šis dienests katru dienu sastāda sarakstu, kurā ir atspoguļoti jau gatavie viesu uzņemšanai numuri, numuri, kuriem ir vajadzīga ikdienas tīrīšana vai arī numuri, no kuriem viesi jau ir izbraukuši un tiem nepieciešama pamatīga uzkopšana. Tā kā viesi izrakstās no viesnīcas dažādos laikos uzņemšanas dienests ir tas dienests, kas paziņo dežūrējošai istabenei par numuru atbrīvošanu un nepieciešamību uzsākt uzkopšanas darbus. Istabenes ir arī tās, kuras paziņo uzņemšanas dienestam par numuru mini bāru stāvokli, kā arī par gadījumiem, ja viesis ir nodarījis materiālos zaudējumus viesnīcai.
Otrais dienests, ar kuru saimnieciskais dienests ir ciešā sadarbībā - inžiniertehniskais dienests, šim dienestam istabenes paziņo par tehniskā rakstura problēmām, kuras ir radušās viesu numuros vai kādās citās viesnīcas telpās. Tādas problēmas var būt visdažādākās, sākot no spuldzīšu nomainīšanas un beidzot ar mēbeļu remontu.
…
Prakses laikā es strādāju viesnīcā „Metropole”. Tā ir 4 zvaigžņu viesnīca un viena no senākajām viesnīcām Rīgā un tā vienmēr ir piederējusi zviedru uzņēmējiem. Viesnīca atrodas pašā Rīgas centrā Aspazijas bulvārī 36/38, kas padara viesnīcu ļoti pieprasītu tūristu vidū. Tā ieņem augstas pozīcijas Latvijas viesnīcu tirgū un veiksmīgi konkurē (īpaši cenu ziņā) ar tādām populārām Rīgas viesnīcām, kā „Rīga”, „Bergs”, „Gutenbergs”. Metropole piedāvā plašu pakalpojumu klāstu saviem klientiem, kā piemērus var minēt: restorāna, veļas mazgātavas pakalpojumus, konferenču organizēšanas iespējas, saunu, vingrošanas zāli, frizētavu, transportu viesu izvadāšanai un citus pakalpojumus.
-
Atskaite par "Hotel de Rome" apmeklējumu
Practice Reports4 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
- Prakses atskaite viesnīcā "Metropole"
- Viesnīca "Gutenbergs"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Profesionālais prakses pārskats viesnīcā ārzemēs
Practice Reports for secondary school30
-
SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
Practice Reports for secondary school9
-
Prakses atskaite "Grand Resort Lagonissi" viesnīcā Grieķijā
Practice Reports for secondary school6
-
Prakses atskaite viesnīcā "Radisson SAS Daugava"
Practice Reports for secondary school8
-
Profesionālās prakses atskaite "Islande Hotel"
Practice Reports for secondary school16