Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:907488
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  Viesnīcas Aristoteles Holiday Resort & Spa raksturojums    4
  Viesnīcas Aristoteles Holiday Resort & Spa organizatoriskā struktūra    6
1.  Viesnīcas atbilstība kvalitātes kritērijiem    8
2.  Viesnīcas pakalpojumu raksturojums    10
3.  Papildpakalpojumi    11
4.  Viesnīcas numuru rezervēšana    12
5.  Dienesta telpas, normatīvi, noslodze, uzturēšana    14
6.  Telpu pašizmaksa, viesu numuru cenas aprēķināšana    15
7.  Standarta un speciālās cenas viesnīcu numuriem    15
8.  Viesu istabu aprīkojums    17
9.  Viesu ēdināšanas veidi viesnīcā    18
10.  Viesu drošība, pasākumi drošības nodrošināšanai    21
11.  Apkalpojošais personāls    22
12.  Istabenes darbs, telpu uzkopšana    25
13.  Personāla skaita attiecība pret viesu skaitu    26
14.  Darba plānošana    27
15.  Darba samaksas formas un sistēmas    29
16.  Finanšu veidošanas avoti    29
17.  Apmaksas veidi    30
  SECINĀJUMI    31
  PRIEKŠLIKUMI    32
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    33
Extract

Ceļojumu un tūrisma nozare sastāv no piecām lielām daļām. Viesmīlības nozari veido divas no tām – izmitināšanas un ēdināšanas nozares, tai pieskaitāmi arī iestāžu ēdināšanas uzņēmumi, kas parasti ir bezpeļņas uzņēmumi un domāti nevis ceļotāju, bet gan darbinieku, studentu ēdināšanai. Izmitināšanas nozares uzņēmumi ir īpaša grupa, jo bez izmitināšanas iespējām tiem var būt gan savi ēdināšanas uzņēmumi, gan veselības centri un vēl daudz kas cits.
Viesmīlības industrija strauji attīstās daudzās pasaules valstīs, it sevišķi tur, kur notiek tūrisma uzplaukums. Īpaši jāatzīmē bijušās tā dēvētā austrumu bloka valstis, tai skaitā arī Latvija, kur pēc neatkarības atjaunošanas uzceltas daudzas jaunas viesnīcas un ēdināšanas uzņēmumi.
Vasarā Grieķijā, viesnīcā Aristoteles Holiday Resort & Spa tika izieta profesionālā prakse Viesnīcu uzņēmējdarbība. Profesionālās prakses ilgums 4 nedēļas. Prakses laikā tika iegūtas gan praktiskās, gan profesionālās iemaņas, kas papildināja iegūtās zināšanas studiju laikā.
Profesionālās prakses mērķis: nostiprināt studiju programmā iegūtās teorētiskās zināšanas un prast tās pielietot praktiskajā darbībā, strādājot viesnīcā.
Profesionālās prakses uzdevumi:
1. Iepazīt viesnīcas struktūru, tā darba uzdevumus un funkcijas.
2. Apgūt praktiskās iemaņas pildot darba pienākumus.
3. Iepazīt uzņēmuma darbības sfēru.
Profesionālās prakses pārskats ir izstrādāts, pamatojoties uz grāmatām un speciālajiem izdevumiem, kas attiecas uz viesnīcu uzņēmējdarbību, viesu apkalpošanu, viesu uzņemšanas dienestu u.c., kā arī publikācijām Interneta mājas lapās un viesnīcas Aristoteles Holiday Resort & Spa uzskaites nepublicētajiem materiāliem un brošūrām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register