Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138615
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    6
1.1.  Nosaukums un atrašanās vieta    6
1.2.  Organizācijas darbības specifikas apraksts    6
1.3.  Organizācijas struktūras apraksts un shēma    7
1.4.  SA speciālista pienākumi un tiesības uzņēmumā    8
2.  CIVILĀS AIZSARDZĪBAS ORGANIZĒŠANA, PLĀNOŠANA UN KONTROLE    11
2.1.  Civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvie akti prakses vietā    11
2.2.  Civilās aizsardzības pasākumu plānošana    12
2.2.1.  Iekšējie apdraudējumi    14
2.2.2.  Ārējie apdraudējumi    15
2.3.  Evakuācijas pasākumu organizēšana katastrofas gadījumā    15
3.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    17
3.1.  Ārējās komunikācijas veidi un metodes    18
3.2.  Mediju komunikācija    19
3.2.1.  TV, radio, prese un interneta medijs    19
3.2.2.  Latviešu un krievu mediji    21
3.2.3.  Nacionālie un reģionālie mediji    21
3.2.4.  Mediju saraksta sagatavošana    22
3.2.5.  Preses monitorings/klipings un analīze    22
3.2.6.  Prezentācijas un faktu lapas    23
3.2.7.  Preses relīze    25
3.2.8.  Prakses vietas ārējā komunikācija e-vidē    26
3.2.9.  Citi ārējās komunikācijas veidi    27
4.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    29
4.1.  Iekšējās komunikācijas veidi un metodes    30
4.2.  Prakses vietas iekšējā komunikācija e-vidē    31
4.3.  Sapulces, apspriedes, aktuālo jautājumu apspriešana, sēdes    32
4.4.  Citi iekšējās komunikācijas veidi    33
5.  INTERVIJA    34
5.1.  Gatavas intervijas analīze    37
5.2.  Patstāvīgi veiktā intervija    38
5.3.  Patstāvīgi veiktās intervijas analīze    41
  SECINĀJUMI    42
  PRIEKŠLIKUMI    43
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    44
  GRAFISKĀ DAĻA    45
  PIELIKUMI    52
Extract

SECINĀJUMI
Darba autore ir apmierināta ar savu prakses vietu. Apmierināta ar prakses gaitu. Darbs prakses vietā bija interesants un sniedza daudz jaunu zināšanu. Uzņēmums ir mazs, un prakses vadītāja bija atsaucīga un draudzīga, tāpēc bija viegli strādāt. Uzņēmuma darbība ir vērsta ne tikai uz peļņas, bet arī uz sabiedriskā labuma gūšanu, tāpēc darbs šādos projektos sniedz gandarījuma sajūtu.
Uzņēmumā netiek algots sabiedrisko attiecību speciālists, bet tā pienākumus pilda uzņēmuma direktore. Darba drošības dokumentācija ir ļoti veiksmīgi izstrādāta, un ir jāzina ikvienam uzņēmuma darbiniekam. Prakses laikā nebija iespējams izpildīt visus prakse uzdevumus, jo uzņēmumam, krīzei sākoties tika samazināts finansiālais budžets. Uzņēmumā pie ārējās komunikācijas metodēm netiek izmantots monitorings un klipings, jo tiek veikti tikai galvenie un ar mārketingu saistītie sabiedrisko attiecību uzdevumi. Intervijas ar uzņēmuma direktori Sandru Hānu - Valtasi noritēja veiksmīgi.
SA speciālistam jābūt kompetentam dažādās jomās, lai efektīvi spētu risināt uzņēmuma problēmas.
Sūtītā preses relīze nodrošina attiecību uzturēšanu, piesaistot uzmanību uzņēmuma jaunumiem un notikumiem. Preses relīze jāraksta pārdomāti un bez kļūdām, lai iegūtu labu reputāciju.
Komunikācija ar presi un organizācijas iekšējo komunikāciju pārsvarā notika ar interneta starpniecību. Tas ir ātrs un ērts veids, lai komunicētu un nosūtītu dokumentus. Mūsdienās bez interneta strādāt ir gandrīz neiespējami.
Svarīgi ir uzturēt labas attiecības ar darbiniekiem un kolēģiem, lai viņi justos motivēti un novērtēti, kas līdz ar to palīdz strādāt kvalitatīvāk.
Intervijai nepieciešams kārtīgi sagatavoties, un ir vieglāk, ja iepriekš tiek sagatavoti jautājumi. Intervijas analīze aizņem daudz laika, bet tā noder, lai saprastu galveno iegūto informāciju.
Sabiedrisko attiecību joma ir ļoti plaša, tāpēc SA speciālistam ir svarīgi būt kompetentam daudzās jomās, patstāvīgi pilnveidojot savas zināšanas.
Prakse bija ļoti interesanta, savu darbu prakses vietā vērtēju pozitīvi. Arī prakses vietas vadītājs ir apmierināts ar manis paveiktajiem darbiem.

PRIEKŠLIKUMI
1. Lai attīstītu uzņēmumu, veicināt tās atpazīstamību, nepieciešama efektīva reklāma, vairāk jāreklamē tieši tas, ko šī organizācija piedāvā.
2. Lai veicinātu atpazīstamību, organizācijai vairāk jāpiedalās gan vietējās izstādēs, gan arī starptautiskās izstādēs. Kaut vai tajās izvietojot nelielu stendu ar savu reklāmu.
3. Veicināt uzņēmuma augšanu, telpu paplašināšanos un arī jaunu darbinieku uzņemšanu. Pēc manām domām tieši jauni darbinieki varētu uzņēmumā ieviest jaunas, radošas un pavisam neredzētas idejas, tādejādi padarot uzņēmu vēl interesantāku un oriģinālāku.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register