-
Prakses atskaite
Evaluated!Practice Reports31 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 1 | |
SATURS | 2 | |
1. | UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, KOMERCDARBĪBAS FORMA, DARBĪBAS VEIDI | 3 |
1.1. | Uzņēmuma nosaukums, darbības veidi | 3 |
1.2. | Komercdarbības veids, pamatkapitāla lielums un struktūra | 3 |
1.3. | Mārketinga speciālista vieta un loma prakses vietā | 4 |
2. | CIVILĀS AIZSARDZĪBAS ORGANIZĒŠANA, PLĀNOŠANA UN KONTROLE PRAKSES VIETĀ | 5 |
2.1. | SIA „Made in Latvia” civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvie akti un dokumenti | 5 |
2.2. | SIA „Made in Latvia” uzņēmuma civilās aizsardzības pasākumu plānošana (iekšējie un ārējie apdraudējumi un aizsardzība pret tiem) | 7 |
2.3. | SIA „Made in Latvia” evakuācijas pasākumu organizēšana katastrofas gadījumā | 8 |
3. | UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ VIDE PĀRMAIŅU PROCESĀ | 9 |
3.1. | SIA „Made in Latvia” uzņēmuma iekšējā vide | 9 |
3.2. | SIA „Made in Latvia” ārējā vide | 11 |
3.3. | SIA „Made in Latvia” iekšējās vides finansēšanas avoti | 13 |
3.4. | SIA „Made in Latvia” SVID analīze | 13 |
4. | SIA „MADE IN LATVIA” PRODUKCIJA, PAKALPOJUMI | 15 |
4.1. | Uzņēmuma produkcija | 15 |
4.2. | SIA „Made in Latvia” produkta vieta tirgū | 16 |
4.3. | SIA „Made in Latvia” produktu kvalitāte un tās nodrošināšana | 17 |
5. | UZŅĒMUMA VIETA UN SADALES KANĀLI | 18 |
5.1. | SIA „Made in Latvia” atrašanās vieta | 18 |
5.2. | Uzņēmuma sadales kanāli | 18 |
6. | SIA „MADE IN LATVIA” UZŅĒMĒJDARBĪBAS IZMAKSAS, IEŅĒMUMI, CENU VEIDOŠANĀS PAMATPRNCIPI | 20 |
6.1. | Ražošanas un realizācijas izmaksu ietekmējošie faktori | 20 |
6.2. | SIA „Made in Latvia” ieņēmumu ietekmējošie faktori | 20 |
6.3. | SIA „Made in Latvia” cenu veidošanas pamatprincipi | 20 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 22 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 24 | |
PRAKSES ATSKAITES GRAFISKĀ DAĻA | 25 | |
PIELIKUMI | 31 |
1. UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, KOMERCDARBĪBAS FORMA, DARBĪBAS VEIDI
1.1. Uzņēmuma nosaukums, darbības veidi
Uzņēmuma pilns nosaukums: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Made in Latvia”. SIA „Made in Latvia” ir uzņēmums – platforma starp Latvijas māksliniekiem/amatniekiem un uzņēmējiem ārvalstīs. [9]
1.2. Komercdarbības veids, pamatkapitāla lielums un struktūra
SIA „Made in Latvia” kapitālsabiedrības veids ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA). Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ir slēgta tipa kapitālsabiedrība ar juridiskās personas tiesībām, kuras pamatkapitālu veido dalībnieku ieguldītais īpašums — daļas.
Pamatkapitāls ir visu dibinātāju ieguldīto līdzekļu summa, kas parāda dibinātāju līdzdalības proporcijas un kalpo par pamatu dividenžu saņemšanai. Minimālais pamatkapitāla lielums ir 2000 Ls, tomēr tas var būt mazāks, ja uzņēmums atbilst noteiktām komerclikuma prasībām.
Daļa ir dalībnieka ieguldītā kapitāla vienība. Daļa dod dalībniekam tiesības piedalīties sabiedrības pārvaldē, peļņas sadalē un sabiedrības mantas sadalē likvidācijas gadījumā. Daļu uzskaitei ved dalībnieku reģistru, kurā norāda dalībnieku, daļas nominālvērtību, katram dalībniekam piederošo daļu skaitu un datumu, kad dalībnieki veic daļu apmaksu.…
Prakses vieta tika izvēlēta uzņēmumā SIA „Made in Latvia”. SIA „Made in Latvia” ir uzņēmums – platforma starp Latvijas māksliniekiem/ amatniekiem un uzņēmējiem ārvalstīs, kuri ir gatavi un spējīgi mūsu meistaru preci realizēt teritorijās ārpus Latvijas. Latvija ir maza zeme bez ievērojamiem dabas resursiem un spēcīgas rūpniecības, taču nekādā ziņā nevar apgalvot, ka mums nebūtu ko piedāvāt pasaulei. Mums ir talantīgi un unikāli cilvēki un bagāta vēsture, kas apvienojoties rada vispārsteidzošākos un skaistākos mākslas darbus. Latvijas amatnieku izstrādājumi – adījumi, kokgrebumi, bižutērija, juvelierizstrādājumi, ādas izstrādājumi, audumi un vēl daudz kas cits ir absolūti unikāli un neatkārtojami, jo katrs tiek darināts ar rokām, māksliniekam ieliekot tajā īpašu attieksmi, tie ir ekoloģiski – gan to radīšanas process, gan iznākums un galvenais skaisti un funkcionāli. SIA „Made in Latvia” mērķis ir iznest Latvijas vārdu pasaulē un vairot pozitīvo valsts slavu ar ko tādu, kas mums šķiet absolūti ikdienišķs, taču ārpus Latvijas tiek uzskatīts par ko ārkārtīgi īpašu. Prakse tika veikta laika posmā no 2010. gada 1. novembra līdz 2010. gada 10. decembrim. Prakses vadītāja darba vietā bija Inese Rugāja. Inese ir SIA „Made in Latvia” īpašniece. Prakses atskaites izstrādē tika izmantota monogrāfiskā jeb aprakstošā metode. Kā kvalitatīvās pētīšanas metode tika izmantota tiešā metode, kad intervējamais ir informēts par pētījuma mērķiem. Prakses mērķis bija gūt iemaņas un prasmes darboties uzņēmuma kolektīvā, veikt savai izvēlētai specializācijai atbilstošus darba pienākumus, kā arī pielietot savas iegūtās teorētiskās zināšanas praktiski. Prakses uzdevumi bija apmeklēt paredzētās 8 kontaktstundas kursā „Civilā aizsardzība”, raksturot uzņēmumu, civilās aizsardzības organizēšanu, plānošanu un kontroli prakses vietā, raksturot uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, uzņēmuma produkciju, uzņēmuma vietu un sadales kanālus un raksturot uzņēmējdarbības izmaksas, ieņēmumus un cenu veidošanas pamatprincipus.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Kvalifikācijas prakses atskaite
-
Prakses atskaite
Practice Reports31 Marketing, Advertising, Business, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university4
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university13
-
Prakses atskaite finanšu analīzē AS "L&T Hoetika"
Practice Reports for university30
-
Profesionālās prakses atskaite
Practice Reports for university29
-
Prakses atskaite izdevniecības uzņēmumā
Practice Reports for university34