Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:343402
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    4
2.  Uzņēmuma atrašanās vieta un tā raksturojums    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
4.  Viesnīcas produkts    7
4.1.  Restorāns un bārs    8
4.2.  Konferences un pasākumi    8
4.3.  Fitness un relaksācija    8
4.4.  Numuri un to iekārtojums    8
4.4.1.  Apartamentu cenas    9
5.  Viesnīcas dienestu darbības raksturojums    10
5.1.  Viesu uzņemšanas nodaļa    10
5.2.  Saimniecības nodaļa    10
5.3.  Ēdienu un dzērienu nodaļa    10
5.4.  Apsardzes nodaļa    11
5.5.  Tehniskā nodaļa    12
5.6.  Dežūrējošais atbildīgais vadītājs (Manager on Duty - MOD)    12
6.  Radisson Blu Hotel Elizabete    12
6.1.  Sadarbības partneri un preču piegādātāji    12
6.2.  Konkurenti    13
6.3.  Konkurētspēja    15
7.  Darba raksturojums uzņēmumā    18
8.  Secinājumi    19
9.  Priekšlikumi    21
  Pielikumi    22
Extract

8. Secinājumi
1. Viesnīcas makrovide vērtējama kā pozitīva, neskatoties uz nelabvēlīgo ekonomisko stāvokli un politiskajiem aspektiem, kurus, savukārt, atsver tehnoloģiju un inovāciju faktori, kā arī sociālā vide, kas palīdz konkurēt un piesaistīt potenciālos klientus.
2. Radisson Blu Elizabete viesnīcu vasaras sezonā visbiežāk apmeklē atpūtas tūristi un atpūtnieku grupas, bet ziemas sezonā -biznesa pārstāvji un ierēdņi biznesa pārstāvju grupas.
3. Daudz viesu apmetas Radisson Blu Elizabetē tieši tādēļ, ka tie zina Radisson Blu viesnīcu konceptu un tiem patīk pārbaudītas vērtības (piemēram, superbrokastis).
4. Viesnīcā komercdarbības pozitīvu darbību nodrošina kvalitatīvais pakalpojumu sortiments, spēja konkurēt ar citām 4 zvaigžņu viesnīcām, operatīva plānošana uzņēmumā, kā arī pozitīvās atsauksmes viesnīcu rezervēšanas portālos.
5. Viesnīcā darbojas Revenue Management, tāpēc numuru cenas ir svārstīgas.
6. Uzņēmuma mārketinga stratēģija ir veiksmīgi izveidota, ņemot vērā viesnīcu biznesa specifiku, tā būtībā balstās uz uzņēmuma iekšējās vides sakārtošanu, uzņēmums plāno darboties saistībā ar jaunākajām inovācijām biznesā, kā arī pilnveidot pakalpojumu pārdošanu.
7. Radisson blu Elizabete darbiniekiem ir lielas izaugsmes iespējas, jo tiek piedāvāts pieredzes programmās strādāt Radisson Blu viesnīcā visā pasaulē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register