-
Prakses darbs mārketingā
Practice Reports24 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA ”Vidzeme90” raksturojums | 5 |
1.1. | SIA ”Vidzeme90” vēsture | 5 |
1.2. | SIA ”Vidzeme90” organizatoriskā struktūra | 6 |
1.3. | SIA ”Vidzeme90” ekonomisko rādītāju analīze | 7 |
2. | Mārketinga komplekss | 9 |
2.1 | Mārketinga Mix elementi | 10 |
3. | SIA ”Vidzeme90” mārketinga vides novērtējums | 14 |
3.1. | Mikrovides analīze | 14 |
3.2. | Makrovides analīze | 15 |
4. | SIA ”Vidzeme90” darbs ar klientiem | 18 |
5. | SIA ”Vidzeme90” klientu aptauja un rezultāta analīze | 19 |
6. | Tirgus segmentu analīze | 22 |
7. | SIA ”Vidzeme90” konkurenti | 24 |
7.1. | Produktu cena | 24 |
Secinājumi | 27 | |
Priekšlikumi | 28 | |
Izmantotie avoti | 29 | |
Pielikumi | 30 |
Katru gadu valstī tiek dibināti jauni uzņēmumi. Tajā pat laikā daudzus uzņēmumus pasludina par maksātnespējīgiem, bankrotējušiem un tie tiek likvidēti. Uzņēmējdarbība un tās vide mūsdienās it ļoti mainīga. Uzņēmējam pats galvenais ir lūkoties soli, bet vēl labāk vismaz divus soļus uz priekšu tajā jomā, kurā viņš darbojas vai nolēmis darboties. Kā apliecina prakse, tad patiesi konkurētspējīgi ir tie uzņēmumi, kas īsteno uzņēmējdarbību, izmantojot jaunāko tehnoloģiju, ļoti rūpīgi veic tirgus izpēti, izstrādā un elastīgi īsteno perspektīvus mārketinga plānus.
Attīstīto valstu ekonomikā raksturīgs tas, ka sākot ar XX. Gadsimta otro pusi, aizvien būtiskāka loma ir pakalpojumiem. Pakalpojumu izmantošanas apjomi pakāpeniski izvirzās dažādu labumu izmantošanas priekšplānā. Pakalpojumus sniedz, ražo un pārdod privātie uzņēmumi, kā arī valsts un pašvaldību organizācijas.
Tāds pakalpojumu sniedzējs ir izraudzītais prakses uzņēmums – SIA “Vidzeme90”, kas piedāvā savus pakalpojumus patērētājiem Ziemeļaustrumu Latvijā. Vidzemes novadā. Tā pamatdarbības veids ir būvniecība, remonts un uzturēšana, kā arī projekts darbi, degviela un pārdošana. Šo prakses vietu izvēlējos tā veiksmīgās uzņēmējdarbības dēļ vairāk kā desmit gadu garumā un laikam tāpēc kā es tur strādāju. Svarīga arī ir tā atrašanās vieta – Madona, vieta kur dzīvoju un strādāju, tas ļāva spiest arī par veiksmīgas uzņēmējdarbības modeli manā pilsēta. Iepazīstoties ar uzņēmuma darbību, uzzināju arī to, kā SIA “Vidzeme90” sīvajos un nežēlīgajos nozares konkurences apstākļos ir panācis pircēju uzticēšanos, izvēloties tieši šī uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.
Prakses mērķis ir nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un sekmēt profesionālo kompetenču attīstību uzņēmējdarbībā, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto un pielieto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.…
Patlaban SIA “Vidzeme90” darbības virzieni: 1. Būvniecība, remonts un uzturēšana 2. Elektromontāža un celtniecība 3. Projektēšana un projekta darbi 4. Tehnikas noma un transporta pakalpojumi 5. Telpu noma 6. Mazumtirdzniecība Prakses mērķis ir nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un sekmēt profesionālo kompetenču attīstību uzņēmējdarbībā, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto un pielieto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi. Prakses uzdevumi: 1. Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus 2. Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa ( produkts, cenas, vieta, mārketinga komunikācijas, cilvēki u.c ) izpēti 3. Analizēt mārketinga vidi 4. Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai 5. Veikt aptauju, lai noskaidrotu, kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai 6. Uz mācību periodā iegūto zināšanu pamata analizēt organizācijas aptvertos tirgus segmentus, noteikt kāds tirgus segments nav aizpildīts, izvērtēt iespējas un lietderību darbības paplašināšanai 7. Novērtēt konkurentu darbību un konkurentu cenas 8. Sagatavot prakses atskaiti par veiktajiem prakses uzdevumiem 9. Prakses laikā ar prakses uzņēmuma vadītāja atļauju paralēli var veikt studiju darba pētījumu.
- Apdrošināšanas kompānijas "ERGO" mārketinga analīze
- Prakses atskaite mārketingā. Skaistumkopšanas salons
-
Prakses darbs mārketingā
Practice Reports24 Economics, Marketing, Advertising, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Profesionālās prakses pārskats
Practice Reports for university87
-
Prakses atskaite. SIA "Elektro Gaisma"
Practice Reports for university36
-
Prakses atskaite VID
Practice Reports for university9
-
Prakses pārskats a/s "Parex banka"
Practice Reports for university33
-
Prakses pārskats SIA "Creditreform Latvija"
Practice Reports for university31