Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:561980
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un nozares vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    5
1.2.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē    6
1.3.  Uzņēmuma attīstības iespējas un darbība ārējos tirgos    8
2.  Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana    9
2.1.  Uzņēmuma SVID analīze    9
2.2.  Uzņēmuma loma un īpatsvars nozarē    11
2.2.1.  Ārējās vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte un analīze    11
2.3.  Ētikas kodekss    12
2.4.  Uzņēmuma lieluma analīze    13
2.5.  Lietvedības organizācija    14
2.6.  Dokumentu plūsmas uzņēmumā    15
2.7.  Uzņēmuma darbiniekiem nepieciešamo datorprasmju novērtējums    16
2.8.  Uzņēmuma iekšējais Intranet tīkls, Web lapas un sociālie tīkli    17
2.9.  IT politika uzņēmumā    19
2.10.  Plānošanas procesa raksturojums un organizācija    19
2.11.  Uzņēmuma līdzekļi    20
2.12.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšana    21
2.13.  Izmaksu struktūra    21
2.4.  Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā    22
2.15.  Uzņēmējdarbības risku veidi, to kontrole un ierobežošana    22
3.  Mārketinga un produktu attīstības vadība uzņēmumā    24
3.1.  Uzņēmuma produktu raksturojums un dzīves cikls    24
3.2.  Mārketinga informācijas sistēmas raksturojums    26
3.3.  Uzņēmuma produktu mērķa segmentu raksturojums    27
3.4.  Produktu izplatīšanas stratēģijas raksturojums    27
3.5.  Klientu apmierinātības vadības process    32
3.6.  Uzņēmumā veiktie pētījumi    34
4.  Grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte uzņēmumā, gada pārskatu analīze    36
4.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām    37
4.2.  Grāmatvedības politika    38
4.3.  Uzņēmuma kontu plāna, galveno kontu plāna grupu izveide    39
4.4.  Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte    40
4.5.  Nodokļi un sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas    40
4.6.  Uzņēmuma gada pārskats, tā sastādīšanas un apstiprināšanas kārtība    41
4.7.  Uzņēmuma finanšu analīze    43
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    52
  Pielikums    52
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
No prakses pārskata izriet šādi secinājumi:
1. Mazumtirdzniecības nozarē tiek novērots apgrozījuma pieaugums. 2015. gada 1. ceturksnī, salīdzinot ar 2014. gada 1. ceturksni, apgrozījums mēbeļu mazumtirdzniecībā palielinājās par 10,2%, savukārt mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos par 34,3%. Līdz ar to, autore secina, ka iedzīvotāju pirktspēja uzlabojas un tie sāk novirzīt līdzekļus mājokļa labiekārtošanai.
2. Uzņēmums pamatā savu darbību veic Latvijā, bet paralēli šim, preču sortiments pamazām tiek virzīts arī Igaunijas un Somijas tirgū. Uzņēmums neplāno atvērt filiāles ārpus Latvijas robežām, jo tas ir dārgs un sarežģīts process, tādēļ nākotnes plānos ietilpst tikai preču eksports uz šīm valstīm.
3. Uzņēmuma loma un īpatsvars nozarē ir neliels, jo mazumtirdzniecības nozare ir plaša un tajā atrodami spēcīgi tirgus dalībnieki. Veikals kā tāds nav spēcīgs konkurents citiem mēbeļu veikaliem, jo atrodas nomaļus no centra un preču ekspozīcija patreiz neatbilst klientu interesēm. Savukārt interneta veikals ir konkurētspējīgs un salīdzinot cenas, bieži vien ir pirmajā vietā starp visiem interneta veikaliem Latvijā.
4. Uzņēmumā strādā četri darbinieki, no kuriem tikai divi darbinieki veic ikdienas visus pienākumus, kas saistīti ar klientu apkalpošanu un pasūtījumu apstrādi. Pieaugot pieprasījumam, darbinieki tiek pārslogoti, kā rezultātā ne vienmēr visus uzdevumus var paveikt pilnvērtīgi, veltot tam nepieciešamo laiku. Trūkst arī darbinieka, kas varētu nodarboties ar mārketingu, tirgus izpēti un sociālo tīklu kvalitatīvu administrēšanu.
5. Patreiz darbinieki vērš lielu uzmanību uz produktu sortimenta papildināšanu, tiek meklēti ražotāji, kas piedāvā interesantus un dizaina ziņā daudzveidīgus produktus, kas Latvijas tirgū vēl netiek piedāvāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register