Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:600819
 
Evaluation:
Published: 31.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Uzņēmējdarbības forma, veidi, raksturojums. Nozare, kurā darbojas uzņēmums    5
1.2.  Darbaspēka raksturojums    5
1.3.  Uzņēmuma vēsture    6
1.4.  Uzņēmuma attīstības iespējas Eiropas Savienībā un darbība ārējos tirgos    6
2.  Uzņēmējdarbības vide    8
2.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    8
2.2.  Uzņēmuma ārējā vide    11
2.3.  SVID analīze    13
2.4.  Uzņēmuma lieluma analīze    14
3.  Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesi    15
3.1.  Komercdarbības ētika uzņēmumā    15
3.2.  Lietvedības organizācija un dokumentu plūsma uzņēmumā    15
3.3.  Uzņēmuma iekšējais Intranet tīkls un Web lapa    16
3.4.  Uzņēmumā lietotas datorprogrammas un datu bāzes    16
3.5.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums un dzīves cikls    17
3.6.  Uzņēmuma sniegtā pakalpojuma uzskaites kārtība    18
3.7.  Plānošanas process uzņēmumā    18
3.8.  Uzņēmuma līdzekļi    18
3.9.  Uzņēmuma iekšējie un ārējie finansēšanas avoti    19
3.10.  Uzņēmuma produkta pozicionēšana    19
3.11.  Mārketinga politika uzņēmumā    20
3.12.  Uzņēmuma produktu pārdošanas metodes    21
3.13.  Izmaksu struktūra, pašizmaksas pazemināšanas rezerves uzņēmumā    21
3.14.  Uzņēmuma izaugsmes iespējas    22
3.15.  Cenu politika uzņēmumā    22
3.16.  Uzņēmuma sagādes tirgus izpēte    23
3.17.  Uzņēmējdarbības risku veidi un kontrole    23
3.18.  Uzņēmuma darba aizsardzības sistēma    25
4.  Nodokļi    26
4.1.  Uzņēmuma ienākuma nodoklis    26
4.2.  Iedzīvotāju ienākuma nodoklis    27
4.3.  Sociālās apdrošināšanas iemaksas    28
4.4.  Pievienotās vērtības nodoklis    29
4.5.  Nekustamā īpašuma nodoklis    29
4.6.  Dabas resursu nodoklis    29
5.  Uzņēmuma finanšu analīze    30
5.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām    30
5.2.  Grāmatvedības politika uzņēmumā, grāmatvedībā pielietojamas metodes    31
5.3.  Uzņēmuma kontu plāns    32
5.4.  Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidi    32
5.5.  Uzņēmuma gada pārskata sastādīšanas un apstiprināšanas kārtība    33
5.6.  Uzņēmuma gada pārskata sastāvdaļas    34
5.7.  Finanšu darbības rādītāji    36
5.8.  Finanšu analīze    36
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    44
  PIELIKUMI    45
Extract

Banku augstskolā prakses programmas tiek izstrādātas, ņemot vērā specializāciju īpatnības. Tāpēc no prakses programmas izpildes viedokļa uzņēmējdarbības un vadības studenta prakse dažāda veida uzņēmumos ļauj tam gūt priekšstatu par reālo darba vidi un pilnveidot savas komunikatīvās spējas, strādājot ar kolēģiem un klientiem, iedziļināties uzņēmumu darbības un vadības procesos, ja paveiksies, tad pat izpētīt ar uzņēmumu grāmatvedību un finansēšanu saistītos jautājumus.
Uzņēmuma SIA „VILORI” izvēle nebija nejauša. Pirmkārt, tās plašs darbības spektrs (vairumtirdzniecība, mazumtirdzniecība un vizuālās reklāmas izgatavošana) dod dziļu un vispusīgu priekšstatu ne tikai par šiem darbības veidiem, bet arī par uzņēmējdarbību kopumā. Un, otrkārt, uzņēmuma neliels izmērs nodrošina iespēju ieraudzīt uzņēmumu kopumā un pašam pamēģināt daudzu uzdevumu veidu pildīšanu.
Strādājot SIA „VILORI” es ieguvu daudz pietiekoši daudzveidīgas informācijas, kas ļāva man labāk izprast lekcijās teorētiski apgūto vielu un reālo tirgus situāciju. To informācijas daļu, kas atbilst prakses programmai, es izskatīju šajā pārskatā.
Uzņēmums SIA „VILORI“ specializējas kancelejas un biroja preču, kā arī mākslinieku piederumu vairum un mazumtirdzniecībā. Uzņēmuma sortimentā ir gan biroja preces (papīra izstrādājumi, kartons, izstrādājumi no plastikāta, rakstāmlietas un rakstāmgalda piederumi), gan preces skolai (papīra izstrādājumi studējošā kvalitātē, kā arī krāsas, zīmuļi, otas, un viss pārējais, kas nepieciešams apmācības procesā). Īpaši jāizceļ preces māksliniekiem un luksusa preces dāvanām, kas sevī ietver ādas izstrādājumus, izrotātas rakstāmlietas, preces hobijam un brīvā laika pavadīšanai.
Gandrīz visa šī produkcija tiek iegādāta pa tiešo no ražotājiem, kas ļauj pazemināt preču cenas un nodrošināt patērētājus ar izsmeļošu informāciju par piedāvātām precēm. Uzņēmums cenšas sadarboties ar lieliem ražotājiem, jo uzreiz vienuviet tiek aptverts plašs produkcijas spektrs, kā rezultātā samazinās transporta izdevumi, vienkāršojas preču administrēšana un ir garantēta augsta produkcijas kvalitāte. Kopumā vietējā tirgū tiek piedāvātas vairāk nekā 30 pasaulē labi pazīstamas preču zīmes, pie tam lielākai daļai no tām SIA “VILORI” ir ekskluzīvs izplatītājs Latvijā.
Runājot par sniegtajiem pakalpojumiem, ir jāatzīmē ploterdarbi un vizuālās reklāmas izgatavošana, kuri pēdējā laikā kļuvuši ļoti iecienīti relatīvi zemu cenu un ļoti augstas kvalitātes dēļ.
Tātad uzņēmums SIA „VILORI” pieder pie pakalpojumu nozares – tirdzniecības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register