-
Praktisko mācību atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Darbā pieņemšanas kārtība | 4 |
2.1. | CV nozīme | 4 |
2.2. | Motivācijas vēstule | 5 |
3. | Darba drošības un ievadinstruktāžas nozīme | 6 |
3.1. | Ievadinstruktāža | 6 |
3.2. | Iekšējie kārtības noteikumi | 7 |
4. | Uzņēmuma tipa raksturojums un reģistrēšanās kārtība | 9 |
4.1. | Komercdarbības tips | 9 |
4.2. | Uzņēmuma reģistrēšana | 9 |
4.3. | SIA „Ideju Fabrika” reģistrēšana | 12 |
5. | Organizatoriskās struktūras raksturojums | 13 |
5.1. | Biroja administratora „amata apraksts” | 14 |
5.2. | Grāmatveža „amata apraksts” | 15 |
5.3. | Projektu vadītāja „amata apraksts” | 16 |
5.4. | Lietveža „amata apraksts” | 18 |
5.5. | Programmētāja „amata apraksts” | 19 |
5.6. | Radošā direktora „amata apraksts” | 20 |
6. | Darba resursi un to vadīšana | 21 |
6.1. | Darba kolektīva raksturojums | 21 |
6.2. | Vadības stils uzņēmumā | 22 |
6.3. | Darba aizsardzības likuma ievērošana uzņēmumā | 23 |
7. | Uzņēmumā esošo psiholoģisko faktoru raksturojums | 24 |
7.1. | Dizains | 24 |
7.2. | Dokumentu izvietošana kārtība | 25 |
7.3. | Interjera krāsu risinājums | 25 |
7.4. | Apgaismojums | 26 |
7.5. | Telpas akustika | 26 |
7.6. | Mirkoklimats | 26 |
8. | Uzņēmumā esošo pakalpojumu raksturojums | 27 |
8.1. | Pasaku diena | 27 |
8.2. | Zelta Keda | 28 |
8.3. | Preču zīme jeb logotips | 29 |
8.4. | Mājaslapa | 30 |
9. | Uzņēmuma piegādātāji un to raksturojums | 31 |
9.1. | Piegādes līgums | 32 |
10. | Uzņēmuma mērķa tirgus un tā rīcības analīze | 33 |
10.1. | Klientūra | 33 |
10.2. | Pakalpojumu izvēles motīvi | 33 |
10.3. | Faktori, kas varētu ietekmēt „Ideju Fabrika” darbibu | 34 |
11. | Sadarbības veidi ar piegādātājiem un klientiem | 35 |
11.1. | Saskarsme pa telefonu | 35 |
11.2. | Darījuma vēstule | 35 |
11.3. | Konfliktu risināšas piemēri | 37 |
12. | Secinājumi un priekšlikumi | 39 |
13. | Izmantotā literatūra | 40 |
SIA „Ideju Fabrika” ir reklāmas aģentūra, kura veiksmīgi darbojas kopš 2004.gada. Uzņēmums atrodas Deglava ielā 7-1, Rīgā. „Ideju Fabrika” specializējas mārketinga aktivitāšu organizēšanā, it īpaši pasākumu mārketingā, tādēļ „Ideju Fabrika” ir rīkojis tik vērienīgus pasākumus kā „Zelta Keda”, Pasaku dienas”, „Ideju kauss”, „Valmieras maratons” un daudzus citus.
Uzņēmumu veido ļoti radošs kolektīvs, kuri katram uzdevumam pieiet ar maksimālu atdevi un kreaatitvitāti, kas padara gan pašu darba ikdienu, gan rīkotos pasākumus un veidotos uzdevumus ļoti interesantus.
„Ideju Fabrika” veido arī uzņēmumu tēlus un mājaslapas, kā arī sniedz mārketinga konsultācijas un nodarbojas ar dažāda veida mārketingu (reklāmas, tiešais mārketings un tā tālāk).
Šo gandrīz 6 gadu laikā uzņēmumam ir izveidojušies savi sadarbības partneri un klienti, piemēram, veikals „Top!”, sporta preču veikals „Sportlat”, grāmatu izdevniecība „Atēna”, biedrība „Connect Latvia”, informācijas tehnoloģiju uzņēmums „Ermitāžas risinājumi”, Latvijas Biatlona federācija, „Kārumu fabrika”, „Ēnu diena” un daudzi citi.
Mans mērķis ir noskaidrot vairāk uzņēmuma darbības virzienus, „Ideju Fabrika” struktūtu un darbošanās stilu, uzzināt kaut ko par uzņēmuma vēstuturi un reģistrēšanu, kā arī vienkārši vairāk iepazīties ar reklāmas aģentūras darbinieku uzdevumiem un darba stilu un veidu, jo pati vēlos strādāt reklāmas aģentūrā pēc skolas pabeigšanas.
SIA „Ideju Fabrika” var ļoti lepoties ar savu kolektīvu, jo patiesi ir atlasīti ļoti interesanti, darbīgi, radoši un mērķtiecīgi darbinieki, no kuriem ikviens ir savos uzdevuma augstumos, bet neskatoties uz to, viņi visi spēj arī palīdzēt viens otram. Lai izveidotu šādu kolektīvu, bija nepieciešama rūpīga darbinieku atlase jau pašos pirmsākumos.
Darbinieku meklēšana bija pavisam vienkārša – tika izlikts sludinājums, bija jāsūta savi CV un motivācijas vēstules, interesantākie un piemērotākie kandidāti tika aicināti uz darba pārrunām, kurās vajadzēja uzrādīt pasi, izglītības apliecību un rekomendācijas vēstuli no iepriekšējas darba vietas (ja bija) vai izglītības iestādes, veiksmīgākie darba pārrunās rakstīja iesniegumu par pieņemšanu darbā, es arī, kad tiku uzņemta kā praktikante SIA „Ideju Fabrika” rakstīju iesniegumu (skatīt pielikumu Nr.1.), uzņēmuma izdeva aktu par darbinieka pieņemšanu darbā, tika noslēgts līgums (skatīt pielikumu Nr.2). …
Praktisko mācību atskaite par reklāmas aģentūras darbību.
- Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports10 Business, Marketing, Advertising, Management
- Praktisko mācību atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports for university10
-
Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"
Practice Reports for university4
-
Prakses atskaite programmā "Mārketings"
Practice Reports for university10
-
Prakses atskaite tirgzinībās
Practice Reports for university16
-
Kvalifikācijas prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for university18