Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:629201
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses vietas – institūcijas apraksts    4
1.1.  Institūcijas atrašanās vieta    4
1.2.  Institūcijas funkcijas, uzdevumi, struktūra, darba organizācija    4
1.3.  Audzināšanas darba mērķi, uzdevumi, procesa organizācija    4
1.4.  Cita svarīga informācija par institūciju    5
2.  Prakses dienasgrāmata    6
3.  Audzināšanas darba apraksts un izvērtējums    7
3.1.  Darba veicēja amata apraksts    7
3.2.  Audzināšanas darba nostādnes    7
3.3.  Darbā izmantotās metodes    7
3.4.  Audzināšanas darba izvērtējums    8
4.  Audzināšanas darba plāns    10
5.  Viena bērna sociālpedagoģiskais raksturojums    11
6.  Grupā veikto pasākumu scenāriji un paveiktā izvērtējums    13
7.  Masu pasākuma scenārijs un izvērtējums    19
8.  Kritisks prakses izvērtējums    21
8.1.  Studenta domas par audzināšanas jautājumiem ģimenē un sabiedrībā mūsdienās    21
8.2.  Audzināšanas darba perspektīvas    21
8.3.  Pašvērtējums    21
Extract

8.2. Audzinātāja darba perspektīvas.
Sociālā pedagoga (audzinātāja) darba perspektīvas ir plašas. Tikai vai sabiedrība vēlas pieņemt sociālo pedagogu kā tādu, kurš reizēm ir spiests iejaukties audzināšanas darbā bez vecāku piekrišanas, jo viņi to varētu uztvert kā iejaukšanos viņu ģimenes dzīvē. Jo ģimene ir viens kopums, tas vecāki un bērns reizēm pat citi radinieki biežāk tie vecvecāki. Un jebkura ģimene nevēlētos lai kāds jauktos viņu iekšējās lietās, kaut arī šāda palīdzība viņiem būtu nepieciešama. Tikai retā ģimene piekristu, ka viņiem ir grūtības ar bērnu audzināšanu.
Latvijā jautājums par sociālajiem pedagogiem, kuriem jārūpējas par skolēnu sabiedrībā, viņa labsajūtu tajā, atrisināts tikai daļēji – profesiju klasifikātorā viņi ir iekļauti, skolas darbinieku štatu sarakstos arī, tomēr finansējums ir nepietiekams un pašreiz profesionālu sociālo pedagogu ir ļoti maz.
Reizēm pat ir gadījumi, kur pati ģimene uzskata ka viņiem nav nevienas problēmas un tādu pat nepieļsauj domu, ka tādas varētu būt un tieši šā iemesla dēļ nevēlas ne runāt ar sociālo pedagogu, klases audzinātāju vai pat reizēm ar sociālo darbinieku.

8.3. Pašvērtējums.
Prakses laikā iecerētais realizējās, izdevās veiksmīgi saprasties ar prakse vadītāju. Kopīgu valodu ar prakses vadītāju Tatjanu Pagodinu atradu uzreiz. Kaut gan man grūtības saskarsmē ar cilvēkiem rodas ļoti reti un tad tikai viena iemesla dēļ, ka šajā cilvēkā ir kaut kas man nepieņemams vai nepatīkams, bet tas gadās reti. Pat nekad nav traucējusi komunikatīvā barjerā. Lielākais gandarījums ir par to, ka neradās nekādas nesaskaņas ar prakses vadītāju.
Tādas īstas problēmas neradās, tikai varbūt būtu labrāt vairāk laika pavadījusi ar bērniem praksē. Bet tas neizdevās, jo nebija kas pieskata manu bērnu. Veiksmīgi saplānojot laiku kopīgi ar prakses vadītāju (saskaņojot darba grafikus).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1230762
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register