Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:781444
 
Evaluation:
Published: 08.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    6
2.  Materiāli tehniskā bāze    12
3.  Personāls un tā vadīšana    14
3.3.  Darba samaksas sistēma, formas un lielumu ietekmējošie faktori    28
3.4.  Darba tiesiskās attiecības, darba līgums    30
3.5.  Koplīgums    34
4.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra. Vadīšanas funkcijas    48
4.1.  Lēmumu pieņemšanas process    49
4.2.  Komunikācijas formas uzņēmumā    50
5.  Ārējā un iekšējā uzņēmējdarbības vide    55
6.  Tirgus segmentācija. Tirgzinības kompleksa elementu raksturojums un metodes    59
6.1.  Mērķtirgus izvēles pamatojums    67
6.2.  Preču sortimenta raksturojums un cenas veidošana    68
7.  Nodokļu maksājumi budžetā    71
8.  Finansiālās darbības rezultātu analīze    74
8.1.  Uzņēmuma gada pārskats    76
8.2.  Latvijas Pasts gada pārskatu finansiālā analīze    77
8.3.  SVID analīze    82
  Secinājumi un priekšlikumi    84
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    88
Extract

Pasta pakalpojumu būtība ir nodrošināt un attīstīt komunikāciju starp cilvēkiem visā pasaulē. Pasta pakalpojumu tīklam un pasta pakalpojumiem ir liela nozīme citu ekonomikas sektoru efektīva darba nodrošināšanā un attīstībā nākotnē, kā arī arvien pieaug to loma komercdarbības, kultūras, izglītības un sabiedrības attīstībā. Neskatoties uz milzīgo tehnoloģisko progresu, pasta tīkls joprojām ir lielākais un blīvākais pasaulē. Ļoti svarīga ir pasta pakalpojumu loma komunikāciju attīstībā, ne tikai informācijas apmaiņas jomā, bet arī sociālās vienotības saglabāšanā un nodrošināšanā.
Pasta pakalpojumu darbības vide pēdējo gadu laikā ir būtiski mainījusies, ņemot vērā starptautiskās ekonomiskās un sociālās vides izmaiņas un tehnoloģiju straujo attīstību. Mūsdienu pasta vidē, blakus tradicionālajiem pasta pakalpojumiem, ir attīstījušās plašas darbības jomas, ieskaitot loģistiku, finanšu pakalpojumus, uz informācijas tehnoloģijām (IT) balstītus pakalpojumus, kravu pārvadājumus, muitas starpniecības darījumus, konsultācijas pakalpojumus u.c.
Pasta pakalpojumus starpvalstu līmenī sniedz pamatojoties uz Pasaules Pasta Konvenciju, Pasaules Pasta Savienības Padomes direktīvām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register