Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:815415
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REMONTA UN UZSTĀDĪŠANAS PAKALPOJUMU KVALITĀTES VADĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Vadības sistēmas    5
1.2.  Kvalitātes vadība    9
1.3.  Integrētas vadības sistēmas    11
1.4.  Standartizācija    12
1.5.  Integrētās vadības sistēmas novērtēšanas metodes    14
Uzņēmuma SIA „Lifts” pārvaldīšanas kvalitātes sistēmas efektivitātes analīze    18
2.1.  Uzņēmuma SIA „Lifts” īss apraksts    18
2.2.  Uzņēmuma pamatdarbību veidi    20
2.3.  Uzņēmuma SIA „Lifts” integrētās pārvaldīšanas sistēmas efektivitātes novērtēšana    22
  Uzņēmums „SIA Lifts” nopērk liftus Vācijā un uzstāda tos Latvijas teritorijā. Piegādes procesa pārvaldīšana ir sekojoša    22
2.3.2.  Uzņēmuma „SIA Lifts” integrētās menedžmenta sistēmas rezultatīvuma novērtēšana    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Šajā darbā autors izskatīja tēmu “Remontu un uzstādīšanas kompānijas kvalitātes vadības sistēma uz uzņēmuma SIA „Lifts” piemēra”.
Darba mērķis ir veikt esošās kvalitātes vadības sistēmas analīzi uzņēmumā SIA „Lifts”.
Pētījuma gaitā autors risināja šādus uzdevumus:
4. Izpētīja zinātnisko literatūru un publikācijas;
5. Analizēja SIA ”Lifts” uzņēmuma vadības sistēmas efektivitāti;
6. Izdarīja secinājumus un izstrādāja priekšlikumus SIA ”Lifts” uzņēmuma vadības sistēmas uzlabošanai.
Pirmajā daļā autors atklāja tādus jautājumus, kā pārvaldes sistēma, kvalitātes vadības sistēma, integrētā sistēma, standartizācija un integrētās sistēmas efektivitātes novērtēšanas metodes.
Vadības sistēma nodrošina uzņēmuma iekšējo procesu norises caurskatāmību, spēju izpildīt klientu un sabiedrības vēlmes, vajadzības, prasības.
Vadības sistēma – tas ir darbību kopums, kuras nosaka vadības darbības virzienu.
Uzņēmuma vadības sistēma – tas ir tehnisko un organizatorisko metožu un pasākumu kopums, kas paredzēti pārvaldes uzdevumu risināšanai, izmantojot dažādus uzņēmuma darbības aspektus
Mūsdienās kvalitātes vadību var uztvert gan kā konkrētu sistēmu, gan kā filozofiju, kura ir visu organizācijas procesu pamatā – visaptveroša kvalitātes vadība.
Kvalitātes vadības būtība ir spēja pastāvīgi uzlabot organizācijas procesus, padarot tos pēc iespējas efektīvākus (lētākus, ātrākus u.tml.) un novēršot kļūdu jeb neatbilstību rašanos.
Kvalitātes sistēmas izstrādāšanā ietilpst, pirmkārt, ņemot vērā ISO 9000 standartu rekomendācijas, noteikt kvalitātes sistēmas nepieciešamo funkciju sastāvu, un pēc tam – struktūras, kas veic vai veiks šīs funkcijas. Pēc tam, visu funkciju veikšanai, tiek izstrādāti jaunie, pārstrādāti vai izmantoti esošie normatīvie dokumenti.
Šajā darbā tiek izskatīts uzņēmums SIA „Lifts”, kurš nodarbojas ar liftu montāžu un tehnisko apkalpošanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1380469
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register