Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:504091
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Secinājumi par restorāna „Double coffee” filiāles X darbinieku anketām
Apkopojot anketas pētījumu darba grupa ieguva vairākus būtiskus secinājumus:
1. Restorāna „Double coffee” X filiālē strādā 20 darbinieki, apkopējas, apsargus un vadītāju neskaitot. To starpā ir 7 zemākā līmeņa vadītāji jeb 35 % no kopējā darbinieku skaita.
2. Galvenais mērķis ar anketēšanas palīdzību bija noskaidrot vai pastāvošā organizācijas struktūra ir efektīva, izmantojot vairākus kritērijus, iegūtie rezultāti, apstiprināja pētāmās problēmas aktualitāti šajā filiālē - vadīšanas organizācijas struktūra ir neefektīva.
3. Secinām, ka 75 % darbinieku ir kaut reizi bijuši iesaistīti konfliktos kolēģu starpā, pie tam visbiežāk konfliktos tika iesaistīti zemākā līmeņa vadītāji, tāpēc ir izveidojies nelabvēlīgs psiholoģiskais mikroklimats un saspīlētas attiecības darbinieku starpā.
4. Vadītājas pienākumus pilnībā pārzina tikai zemākā līmeņa vadītāji, savukārt trauku operatoriem nav ne jausmas par filiāles X vadītājas pienākumiem. No tā var secināt, ka vadītājai ar trauku operatoriem nav nekāda saskarsme darba procesā. Lielākā daļa darbinieku vērtē vadītājas darbu viduvēji, tas negatīvi iespaido vadītājas un vecāko darbinieku sadarbību, rezultātā netiek veikti labvēlīgi priekšnosacījumi uzņēmuma mērķu sasniegšanai.
5. Vairāk kā puse darbinieku norādīja, ka ar vadītāju kontaktējas reti, bieži kontaktējas tikai daļa zemākā līmeņa vadītāju, secinām, ka nepastāv cieša atgriezeniskā saite starp vadītāju un visiem zemākā līmeņa vadītājiem.
6. Mūsu anketēšanas viens no mērķiem bija noskaidrot noslodzes līmeni darbā, analizējot trīs jautājumus – „Vai Jums rodas situācijas, kad nepietiek laika pildīt pienākumus?”, „Kurš no darbiniekiem, Jūsuprāt, ir visvairāk noslogots?” un „Cik noslogots Jūs jūtaties darbā?” secinājām, ka visvairāk noslogoti ir zemākā līmeņa vadītāji.
7. Analizējot darbinieku pienākumus, secinām, ka zemākā līmeņa vadītāji, t.i., darbinieki, kuriem amats ir vecākā viesmīle, vecākais bārmenis un vecākais pavārs pilda pienākumus, ko veic darbinieki, kuru amats ir zemāks - viesmīle, bārmenis, pavārs, kā arī papildus vadītāja pienākumus, tāpēc tie ir vairāk noslogoti, līdz ar to bieži rodas konflikti, ko apstiprina atbilžu rezultāti par konfliktiem kolēģu starpā, ka visbiežāk konfliktos tika iesaistīti tieši zemākā līmeņa vadītāji, tas savukārt samazina darba izpildes kvalitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register