Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674108
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Secinājumi/Priekšlikumi
Restorāns ir izdevīgā atrašanās vietā– netālu no lielceļa, kurā iegriezties ir ērti.
Restorāna „Mārtiņbode” personāla attiecības ir ļoti labas, un visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti. Personāls ir zinošs un pieklājīgs. Restorāna vadība ir ļoti pretimnākoša un atsaucīga.
Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi.
Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājaslapas izveide.
Kā īpašs bonuss – klientu atlaižu kartes, kas rada klientiem psiholoģisku labsajūtu.
Aprēķinot dažādus finansu rādītājus, secinu, ka 2014. gadā restorāna darbība ir nedaudz uzlabojusies salīdzinājumā ar 2012.gadu.
Pēc maniem uzskatiem restorāns darbojas veiksmīgi, piedāvājot augsta līmeņa servisu gan no apkalpošanas gan no piedāvāto ēdienu klāsta un kvalitātes viedokļa.
Uzņēmumam būtu jāturpina sava pilnveidošana .

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register