Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:133394
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darbības un attīstības apraksts    2
  Piedāvātais produkts    3
  RTKIC organizatoriskā struktūra    4
  Reklāmas pasākumu raksturojums    5
  Speciālistu darba ar klientiem raksturojums    6
  Likumu un nodokļu raksturojums    7
  Attīstības perspektīvas ES    8
  Prakses vadītāja atsauksme    9
Extract

Centrs kā tāds ir dibināts (Izveidots tā nolikums) 2001. gada 18. decembrī, bet reālā
centra darbība sākusies nākamā gada pavasarī, kad arī atvērts tūrisma informācijas centrs
(TIC) Rātslaukumā 6, kas ir arī centra galvenā mītne. Šodien, labākai centra darbībai,
papildus ir izvietoti TIC-i Rīgas Starptautiskajā Autoostā, Centrālajā Dzelzceļa stacijā, kā
arī Smilšu ielā 4. Centrs nodarbina 23 cilvēkus, no kuriem 10 ir konsultanti, cilvēki, kas ir
tiešā saskarē ar klientiem – tūristiem, vai citiem tūrisma informācijas meklētājiem.
Centra darbība nemitīgi pilnveidojas, bet pamati paliek nemainīgi – tiek izsniegta ar
tūrisma iespējām saistīta informācija. Centram ir sadarbības līgumi ar vairāk nekā 50
viesnīcām Rīgā un Jūrmalā, 55 ar tūrismu saistītiem uzņēmumiem, organizācijām, kas
paplašina centra piedāvāto tūrisma iespēju un pakalpojumu klāstu plašāku un
daudzveidīgāku. Centrā ir saņemami bezmaksas izdales materiāli par pārstāvētajām firmām
un to piedāvājumu tūristiem. Centrā operatīvi notiek „pareizā virziena” norādīšana
tūristiem, naktsmītņu atrašana un rezervēšana, informēšana par transporta kustības
maršrutiem un atiešanas laikiem, protams, tūristus arī interesē izklaides iespējas,
apskatāmie objekti, uzmanība tiek pievērsta gidu pakalpojumiem, arī iespējām iepirkties
vietējos veikalos u.c. Par visu izsniegto informāciju un apmeklējumu regulāri tiek apkopoti
dati un veidota statistika, kuru analizējot tiek nosprausti mērķi turpmākai darbībai. Runājot
par attīstības dinamiku, skaitļi runā paši par sevi – 2002. gadā apkalpoti 39786, 2003. gadā
apkalpoti 70077, bet 2004. gadā 99531 tūristi. Kā redzat, pieaugums katru gadu ir
ievērojams un ir prognozēts, ka arī šogad apmeklētāju skaits būs pieaudzis par vēl vismaz
20000 apmeklētāju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1139321
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register