Es, autore, studiju praksi veicu uzņēmumā SIA ‘’Borts’’. Šim uzņēmumam pieder veikali „Burusports”, kas nodarbojas ar dažādu aktīvo sporta veidu (sērfings, kaitbords, snovbords, slēpošana, teniss, bmx u. c.) apģērba un inventāra tirdzniecību. SIA ‘’Borts’’ ir atvēris šobrīd 3 šādus veikalus Rīgā un pa vienam veikalam Valmierā un Siguldā. Katrā veikalā ir izveidots inventāra serviss, kur visu iegādāto var arī aprūpēt! Un ir arī padomāts par nomām – vasarai un ziemai. Vēl zem SIA ‘’Borts’’ vārda ir atvērti divi ‘’BSstreet’’ veikali - t/p Alfa un t/c Barona Centrs, kur var iegādāties G-star, Oxbow, Firetrap, Dakine, Bolle u.c. zīmolu apģērbus un aksesuārus, kā arī t/c Mols atrodas vienīgais ‘’Oxbow’’ monobrenda veikals Baltijā!
Autore ir šo uzņēmumu izvēlējusies, kā prakses vietu, jo strādā šajā uzņēmumā. Šķita īpaši saistoši apskatīt un piedalīties gan iekšējo, gan ārējo aktivitāšu plānošanā un organizēšanā, jo līdz šim redzams bija tikai gala rezultāts.
Darba mērķis: iegūt praktiskas zināšanas par sabiedrisko attiecību darbu uzņēmumā SIA ‘’Borts’’.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar uzņēmumu un tā organizatorisko struktūru.
Praktiski pētīt sabiedrisko attiecību darba organizāciju SIA ‘’ Borts’’.
Praktiski pētīt iekšējās komunikācijas sistēmu SIA ‘’Borts’’.
Kā prakses ieguvumu, autore var minēt nebijušu pieredzi vērot un piedalīties sabiedrisko attiecību darbā. Šī prakse man sniedza acīmredzamu priekšstatu par to kā tiek analizēta, plānota un organizēta gan iekšējā, gan ārējā komunikācija.…