Priekšlikumi un secinājumi.
1.A/S SEB Unibankas Preiļu filiāle ir vadošā banka Preiļos starp visām banku pakalpojumu sniedzējām gan klientu skaita ziņā, gan piedāvāto pakalpojumu skaita ziņā.
2.Iespējams, ka filiālei vajadzīgs lielāks darbinieku skaits, jo klientu skaits ir diezgan liels un dažkārt liekas, ka klientu apkalpošanas speciālisti un pārējie darbinieki ir pārāk noslogoti.
3.Lai Unibankas Preiļu filiāle turpinātu sekmīgi darboties un attīstīties, tai vajadzētu pieturēties pie pašreizējās misijas un turpināt sniegt kvalitatīvus pakalpojumus klientiem, darboties efektīvi.
4.Pēc izveidotās SVID analīzes un SVID matricas var secināt, ka Preiļu filiālei ir pietiekoši daudz stipro pušu, lai turpinātu dominēt vietējā tirgū un nepieļautu konkurentu pastiprināšanos, tirgus daļas zaudēšanu vai klientu pāriešanu pie konkurentiem.
5. Vajadzētu vairāk motivēt darbiniekus, lai darba izpilde būtu produktīvāka un sasniegti labāki rezultāti plāna izpildē.
6.Tiek veikti darbinieku kvalifikācijas celšanas pasākumi, rīkotas apmācības, bet, lai darbinieki orientētos jaunākajos piedāvājumos, izmaiņās, tad tos var rīkot vairāk.
7.Lai noturētu esošos klientus, esošo tirgus daļu, tad regulāri jāpēta klientu vajadzības, pieprasījuma izmaiņas, tirgus pievilcība.
…