Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636378
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma mārketinga komunikāciju sistēma    6
3.  SVID analīze    7
4.  Mārketinga mērķi    9
4.1.  Mārketinga stratēģijas    9
5.  Mērķa tirgus    10
6.  Mārketinga pasākumu komplekss    11
7.  Veikto darbu apraksts    12
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Extract

Mana prakses vieta bijā sabiedrība ar ierobežotu atbildību „APARTS”, kur es strādāju desmit nedēļas. Sava prakses laika es iepazīstos ar uzņēmuma vēsturi, organizatorisko struktūru, uzņēmuma struktūrvienībām. Uzzināju par uzņēmuma galvenajiem darbības virzieniem. Kā arī prakses laika man bija iespēja iepazīsties ar uzņēmuma klientiem un piegādātājiem.
Manai kvalifikācijas praksei bijā sastādīts prakses norises plāns, pēc kura notika mana darbība, kā arī prakses laika es biju iesaistīta uzņēmuma ikdienas darbība. Prakses laikā galvenais uzdevums bija noskaidrot mārketinga lomu uzņēmuma pārvaldes sistēmā. Tāpēc es izzināju un izanalizēju uzņēmuma stipras un vājās puses, draudus un iespējas. Prakses laikā es arī pētīju nozari, kura darbojas uzņēmums un noskaidroju, kādi ir uzņēmuma konkurenti. Prakses laikā es lielu uzmanību pievēru mārketinga aktivitātei, noskaidroju kādi līdzekļi tiek izmantoti uzņēmuma darbība un kas ir vajadzīgs izmantot nākotne. Lai izpildītu šo uzdevumu es nosaku uzņēmuma mārketinga mērķus un stratēģijas, kuri ir nepieciešami lai sasniegtu tas mērķus. Prakses laikā es pievērsu uzņēmuma vadītāja uzmanību tam, ka pēdējā laikā uzņēmums zaudēja savas pozīcijas tirgū un kā ir nepieciešams izmantot mārketinga aktivitātes lai uzlabot šo situāciju.
1. Uzņēmuma apraksts

SIA „Aparts” ir viena no lielākajām Latvijas naftas kompānijām, kura dibināta 1991. gada 20. jūnijā.
SIA „Aparts” ir uzņēmuma juridiskais nosaukums, bet jau kopš dibināšanas laika uzņēmumam pieder firmas zīme – „DINAZ” (turpmāk tekstā izmantošu tieši šo nosaukumu),ar kuras palīdzību uzņēmums pārstāv sevi Latvijas tirgū.
Galvenie darbības virzieni ir naftas produktu vairumtirdzniecība (Daugavpils naftas bāze) un mazumtirdzniecība (degvielas uzpildes staciju tīkls), importa-eksporta darījumi (muitas noliktava Daugavpilī).
Sākotnēji kompānija „DINAZ” tika dibināta kā kopuzņēmums ar vairākiem darbības virzieniem. Vēlāk, pateicoties straujam preču apgrozījuma kāpumam, radās nepieciešamība sadalīt darbības virzienus – imports, eksports, naftas produktu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Šodien „DINAZ” ir daudzpusīga holdinga struktūra, kuras filiāles atrodas divās stratēģiski svarīgākajās Latvijas pilsētas – Rīga un Daugavpilī.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register