-
SIA "Avon Cosmetics"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
AVON vēsture | 4 | |
AVON pasaulē | 5 | |
AVON Latvija | 6 | |
AVON vīzija un misija | 7 | |
AVON vērtības un principi | 8 | |
AVON organizatoriskā struktūra | 9 | |
AVON produkcijas sortiments | 10 | |
AVON konkurence | 11 | |
AVON klientu apkalpošanas metodes | 12 | |
Kā pareizi sagatavot katalogu, lai ieinteresētu klientu | 14 | |
AVON tiešā pārdošana | 15 | |
Veidi kā var iegādāties AVON produkciju | 16 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 17 | |
Izmantotā literatūra | 18 |
Secinājumi
Izpētot to, kā AVON plāno produkcijas pārdošanu, var secināt, ka AVON Cosmetics ir konkurētspējīgs pasaules tirgū. Par to liecina spēja pastāvēt vairākus gadus nemitīgi attīstoties, paplašinoties un iekarojot arvien jaunus tirgus visā pasaulē.
AVON veiksmīgi izmanto tiešās tirdzniecības priekšrocības – piedāvāt klientiem ne tikai aplūkot preci, bet arī to pamēģināt un to novērtēt klientam brīvajā laikā savās mājās vai draugu pulkā.
Klientu apkalpošana ir augstā kvalitāte un AVON to panāk ar kvalitatīvu produktu ražošanu, AVON rūpējās par to lai viņu produkcija atbilstu visstingrākajam kvalitātes prasībām.
AVON piesaista savus klientus ar jauniem produktiem, dažādām atlaidēm un akcijām.
Lai, veicinātu AVON produkcijas pārdošanu tiek sagatavot konsultantu galvenais darba rīks – katalogs, AVON ir ļoti labs plāns kā sagatavot katalogu, lai piesaistītu klientu uzmanību un palielinātu produkcijas pārdošanu.
Priekšlikumi
AVON vajadzētu veikt preces zīmola atpazīstamību, vairāk sponsorējot sabiedriskos pasākumus, tas kalpotu kā papildus reklāma un veicinātu interesi par savu produkciju.
Palielināt uzmanību patstāvīgajiem klientiem – piedāvāt papildus atlaides, dāvanas, vai arī izveidot speciālu katalogu, kas ir domāts tikai labākajiem klientiem.
…
Katalogs ir galvenais darba rīks. Pateicoties tam, klients iepazīst visus piedāvātos produktus un iegūst informāciju par tiem. AVON savā darbībā izmanto tiešās tirdzniecības modeli. Par kompānijas konsultantu un preču izplatītāju var kļūt jebkurš valsts iedzīvotājs. Par konsultantiem AVON kompānijā pārsvarā strādā sievietes: Viņu pienākumi ir šādi: Sniegt konsultācijas klientiem; Uzturēt kontaktus ar klientu; Vākt un apkopot informāciju par klientiem; Pieņemt pasūtījumus; Nodrošināt preču piegādi. Katalogs ir galvenais konsultanta darba rīks. Pateicoties tam, klients iepazīst visus piedāvātos produktus un iegūst informāciju par tiem. Konsultantiem ir jārūpējas par to, kā pielāgot atsevišķus piedāvājumus dažādiem klientiem individuāli, lai katrs no tiem gūtu kāroto. Neviens nepazīst savu klientu labāk par viņa konsultantu. Konsultantam jāliek lietā savu bagāto iztēli, jāparāda, cik radoša viņš ir un jāsagatavo katalogu darbam. Ir ļoti vēlams lietot arī pārbaudītas metodes, kā, piemēram: Tiešā pārdošana piedāvā Klientiem iespēju aplūkot, pamēģināt un novērtēt preci viņu brīvajā laikā savās mājās vai draugu pulkā. Visas preces tiek piegādātas tieši Klientam. Tas ir īpaši izdevīgi tiem, kuri dzīvo lauku apvidos un nelielās pilsētās, kur citādi nav pieejamas šīs preces un pakalpojumi. Kādēļ tiešā tirdzniecība ir ērta patērētājam? iespēju aplūkot un pamēģināt produktu pirms iegādes; īpaši sagatavotu produkta demonstrējumu draudzīgā atmosfērā; preces piegādi mājās, klientam ērtā laikā; tiesības atgriezt iegādāto preci noteiktā periodā; tiešu kontaktu ar pārdevēju; garantiju un servisu arī pēc pirkuma izdarīšanas; elastīgu iepirkšanās laiku. (1) Miljoniem apmierināti Avon klienti var pastāstīt, kas visvairāk atšķir Avon no Avon konkurentiem - personiskas attiecības un draudzīgu pakalpojumu Avon pārstāvi Amerikas Savienotajās Valstīs, klienti var iegādāt sev vēlamo preci AVON mājas lapā: YourAvon.com.
- Izdevniecība "Rīgas Viļņi"
- SIA "Avon Cosmetics"
- Uzņēmuma analīzes prakse
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Izdevniecība "Rīgas Viļņi"
Practice Reports for university74
-
Uzņēmuma analīzes prakse
Practice Reports for university24
-
Mārketinga prakses atskaite
Practice Reports for university13
-
Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"
Practice Reports for university14
-
Mārketinga stratēģijas novērtējums restorānā
Practice Reports for university21