Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904896
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    4
2.  UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA, VADĪŠANAS BŪTĪBA UN VEIDS    5
2.1.  Vispārīgā informācija par prakses uzņēmumu. Prakses uzņēmuma vēsture    5
2.2.  Uzņēmuma organizatoriskā forma. Komercdarbības uzņēmuma mērķis. (SMART)    6
3.  RISKA FAKTORI, VEIDI UN TO SAMAZINĀŠANAS RISINĀJUMI    7
3.1.  Uzņēmējdarbības riska jēdziens    7
3.2.  Riska veidi    8
3.3.  Riska samazināšanas pasākumi uzņēmumā    9
4.  KOMUNIKĀCIJA UN RISKA APMAIŅA    10
4.1.  Komunikācijas procesa būtība, elementi un posmi    10
4.2.  Lēmumu pieņemšana uzņēmumā    12
5.  VADĪŠANAS FUNKCIJAS, VADĪBAS LĪMEŅI, POMK UN PERSONĀLA PLĀNOŠANA UN IZVĒLE    13
5.1.  Uzņēmuma struktūra un vadības līmeņi    13
5.2.  Vadīšanas metodes un vadības stili, vadītāja loma    14
5.3.  Plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas    15
5.4.  Personāla vadības būtība, plānošana, izvēle, novērtēšana un motivēšana    17
5.5.  Darba samaksas principi uzņēmumā    20
6.  REKLĀMAS DARBA ORGANIZĀCIJA UZŅĒMUMĀ    21
6.1.  Reklāmas/mārketinga situācijas analīze    21
6.2.  Mārketinga/reklāmas plāns uzņēmumā    22
6.3.  Reklāmas projektu/virzīšanas pasākumu materiāli    23
7.  IZPĒTES DARBĪBA    28
7.1.  Mediju tirgus un auditoriju pētījumi    28
7.2.  Informācijas atlase un analīze    29
8.  VIRZĪŠANAS PASĀKUMU PLĀNOŠANA, IZSTRĀDE UN REALIZĀCIJA    31
8.1.  Virzīšanas pasākumu plānošana    31
8.2.  Mediju tirgus, reklāmas nesēju un kanālu izvēle    34
8.3.  Virzīšanas pasākumu izvietošanas grafiks, budžeta plāna izveide    36
8.4.  Virzīšanas pakalpojumu realizācija    37
8.5.  Virzīšanas pasākumu efektivitātes noteikšanas metodes, to pielietojums uzņēmumā    38
9.  DARBS AR KLIENTU    39
9.1.  Komunikācija uzņēmumā ar klientiem    39
9.2.  Komunikācijas kanāli saziņai ar klientiem    41
9.3.  Klienta vajadzību izpēte un atbilstoša pakalpojuma/produkta piedāvājums    42
10.  PROFESIONĀLĀ PILNVEIDE    43
10.1.  Pieredzes pārņemšana no darba kolēģiem    43
10.2.  Secinājumi un atziņas par profesionālo pilnveidošanos    44
11.  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS VEIDI    46
11.1.  Reklāmas izplatīšanas paņēmieni, klasifikācija, izplatīšanas veidu raksturojums    46
11.2.  Merčendaizinga pamatprincipi    47
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    48
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMATĪVIE MATERIĀLI    49
  PIELIKUMI    50
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Nostrādājot par praktikantu uzņēmuma SIA “Biznesa augstskola Turība” izdevniecībā 4 mēnešus, prakses atskaites autore ne tikai pielietoja reālās dzīves situācijās savas teorētiskās zināšanas, bet arī nostiprināja un papildināja savas praktiskās iemaņas.
2. Prakses sākumā nostādītie mērķi, piemēram, nostiprināt un pilnveidot spējas plānot, vadīt un kontrolēt reklāmas risinājumu darījumus, atbilstoši normatīvajiem aktiem un ētikas principiem, sasniedzot vai piedāvājot visefektīvākos reklāmas risinājumus konkrētā tirgus tika sasniegti.
3. Uzņēmuma “Biznesa augstskola Turība” organizatoriskā forma ir SIA, jo tādējādi īpašniekam ir ierobežota atbildība un viņš neriskē ar savu personisko mantu un pamatkapitālu var apmaksāt gan ar naudu, gan ar mantisko ieguldījumu.
4. “Biznesa augstskolai Turība” ir civiltiesiskā un īpašuma apdrošināšana, jo tas ir viens no efektīvākajiem veidiem kā samazināt risku uzņēmumā.
5. “Biznesa augstskolai Turība” ir labi izstrādāts reklāmas plāns, jo uzņēmumā ir atsevišķa mārketinga un attīstības nodaļa, kur ar to nodarbojas profesionāli.
6. Uzņēmums reklāmas tirgū izvēlas šādus medijus: televīzija, radio, avīzes, žurnāli, vides reklāmas un internets.
7. Uzņēmuma “Biznesa augstskola Turība” izdevniecībai prakses atskaites autore ieteiktu paplašināt telpas un pieņemt vairāk darbiniekus, lai darbi ritētu uz priekšu un uzņēmums spētu augt un attīstīties.
8. Nākotnes darbiem prakses atskaites autore sev ieteiktu strādāt pie darba intensīvāk un būt mērķtiecīgai, rezultāts ir atkarīgs no paša cilvēka rakstura īpašībām, viņa zināšanām, pieredzes un motivācijas.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register