Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870481
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
2.  Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze    7
2.1.  Vairumtirdzniecība    7
2.2.  Mazumtirdzniecība    8
2.3.  Ziemas un vasaras inventāra apkope un remonts    8
3.  Mārketinga komplekss    10
3.1.  Prece    10
3.2.  Cena    12
3.3.  Vieta    12
3.4.  Veicināšana    13
4.  Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide    14
5.  Klientu apkalpošanas būtība    17
5.1.  Klientu apraksts    17
5.2.  Klientu vēlmju izpēte    21
5.3.  Priekšlikumi jaunu klientu piesaistīšanai    22
6.  Tirgus segmenta analīze    24
7.  Konkurentu darbības izpēte    27
8.  Uzņēmuma attīstības iespējas    29
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu saraksts    32
  Pielikumi    33
Extract

Temata aktualitāte: Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Konkurencei palielinoties, jāprot atbilstīgi situācijai un uzņēmuma mērķiem izmantot uzņēmēja rīcībā esošos ekonomiskos ieročus un it īpaši mārketinga elementus.
Mārketinga būtība ir veidot un uzturēt pieprasījumu, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu.
Mārketings ir sociāls process, kas vērsts uz cilvēku un uzņēmumu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, ko nodrošina apmaiņa brīvas konkurences apstākļos ar tādiem produktiem, kuriem ir noteikta vērtība no pircēja viedokļa.
Mūsdienu ekonomiskā sāncensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu ekonomiskās rīcības motivācijas mehānisma nozīmīgs elements. Patreizējos apstākļos svarīga loma cīņā par patērētāja loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām.
Mārketings ir samērā jauna uzņēmējdarbības nozare, kura ietver sevī tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktus tirgū, cenu veidošanu, produktu vadīšanu, sadali un virzīšanu tirgū.
Prakses mērķis: sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību komerczinību jomā.
Darba uzdevumi:
1.Uzņēmuma raksturojums
2.Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze
3. Mārketinga komplekss
4.Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide
5.Klientu apkalpošanas būtība
6.Tirgus segmenta analīze
7.Konkurentu darbības izpēte
8.Uzņēmuma attīstības iespējas
Pētāmais objekts: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk darbā SIA) „UNISPORTS”
Pētījuma priekšmets: SIA „UNISPORTS” mārketinga sistēma
Pētījuma metodes: Empīriskā, teorētiskā, testa analīzes, anketēšana
Darba struktūra: darbs sastāv no titullapas, satura, ievada, kurš sastāv no tēmas aktualitātes, mērķa, uzdevumiem, pētījuma objekta, priekšmeta un pētījumu metodēm. No astoņām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta pielikumiem, darbā ievietotas divas diagrammas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register