Secinājumi
• Lai izvelētos vispiemērotākos paņēmienus gan pārbaudē, gan korekcijā, svarīgi vērtēt bērnu kopveselumā.
• Bērniem ar VSNA, lietojot vārdu krājumu, izmantojot dažādas gramatiskās kategorijas, kļūdas ir nestabilas ( reizēm kļūdās, reizēm rīkojas vai runā pareizi).
• Lai vadītu nodarbību, ir jāiepazīst bērns, viņa individuālās īpatnības, jānoskaidro bērna intereses, jāpanāk bērna uzticēšanās.
• Visi psihiskie procesi darbojas vienotībā. Aktivizējot vienu procesu, tiek rosināti citi, un runa kļūst gan par domāšanas līdzekli, gan par tas rezultātu.
• Liela loma izdales materiālam, ko izmanto logopēdijas nodarbībās, tā saturam, struktūrai, estētiskajam noformējumam.
• Strādājot ar šiem bērniem, jāņem vērā viņu domāšanas, valodas, atmiņas un uzmanības īpatnības: vienu un to pašu informāciju pasniedz dažādā veidā.
• Bērniem jāveido vērtēšanas, kontroles, un paškontroles iemaņas.( Ko mēs šodien mācījāmies? Kāpēc šāds vingrinājums bija vajadzīgs?)
• Bērniem svarīga uzslava, liela loma dinamiskajām pauzēm.
• Jāraugās, lai lielākā darba slodze būtu nodarbības pirmajā pusē, jo viņi ātri nogurst.
…