Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,49
You save:
1,20 (16%)
Discounted price*:
6,29
Purchase
Add to Wish List
ID number:982347
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Izmantoto terminu skaidrojums    5
3.  Prakses mērķis, uzdevumi un attīstāmās prasmes    6
4.  Prakses vietas raksturojums    8
5.  Sociālā gadījuma risināšanas fāzes    10
6.  Problēmsituācijas apraksts    12
6.1.  Problēmas identificēšana    14
6.2.  Intervences plānošana    25
6.3.  Intervences atspoguļojums    30
6.4.  Novērtēšana    32
7.  Sociālā gadījuma risināšanas teorētiskā bāze    34
7.1.  Sociālā gadījuma risināšanā pielietotās teorijas    35
7.2.  Pielietotās metodes, lomas un prasmes    36
7.3.  Sociālā darbinieka profesionālās darbības principi    37
7.4.  Sociālo gadījumu vadīšanas ētiskie principi    38
7.5.  Starpprofesionāļu komandas darba nozīme un atbildība    39
8.  Literatūras saraksts    40
9.  Pielikumi    41
Extract

7.5. Starpprofesionāļu komandas darba nozīme un atbildība
Lai panāktu efektīvu sociālā darba jomas attīstību, ir svarīgi, ka sadarbojas un aktīvi strādā starpprofesionāļu komanda. Starpprofesionāļu sadarbība ir būtiska sastāvdaļa kvalitatīva sociālā darba nodrošināšanā.
Strādājot pie sociālā gadījuma risināšanas, komandas sadarbība izpaužas kā informēšana, informācijas apmaiņa, kopīgu lēmumu pieņemšana konkrētā lietā, atzinuma sniegšana un vienošanās par būtiskiem sadarbības mehānismiem. Veiksmīgas starpinstitūciju sadarbības priekšrocības ir tās, ka iespējams jau agrīnā stadijā identificēt potenciālos riskus un tos novērtēt.
Šīs sadarbība pamatā ir katra darbinieka izpratne par saviem profesionālajiem uzdevumiem, zināšanām, darba prasmēm. Amata pienākumiem un patiesa vēlme izmantot citu speciālistu zināšanas gadījumos, kas nepieciešamās profesionālās darbības nevar veikt ieņemamā amata, savas profesijas vai institūcijas ietvaros.
Iespējams, ātri, operatīvi un vispusīgi risināt problēmsituācijas, ekonomēt cilvēkresursus un finanšu līdzekļus. Katrā konkrētā situācijā iespējams panākt vislabāko iespējamo rezultātu, ņemot vērā katru individuālo gadījumu un vajadzības. Komandas dalībniekiem jābūt speciālistiem savā nozarē. Tiem jāspēj sadarboties, apmainīties ar informāciju, klausīties, diskutēt, analizēt, vienoties un respektēt atšķirīgus viedokļus, kā arī atšķirt vērtīgo informāciju no mazvērtīgas. Katru komandas dalībnieku raksturo noteikta profesionālā kompetence, kuras pamatā ir iegūtā izglītība, zināšanas, prasmes, vērtību orientācija un personības attieksme. Komandas darbs rit veiksmīgi, ja tās darbs ir saskaņots.
Burtnieku novada Sociālajā dienestā ir izveidota starpprofesionāļu darba grupa, kurā darbojas Sociālā dienesta vadītājs, sociālie darbinieki, skolu sociālie pedagogi un psihologi, pašvaldības policists , kā arī sociālais rehabilitētājs un Sociālā dienesta psihologs, kurš veic klienta psiholoģisko izpēti, strādā ar smilšu terapijas metodi. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,42 €
Work pack Nr. 1368904
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sociālā gadījuma risināšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/982347

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register