Secinājumi:
Dienesta darbinieki sniedz cilvēkiem psiholoģisku atbalstu, konsultācijas, uzmundrina un liek klientiem aktivizēties, aktīvi darboties savu problēmu risināšanā un situācijas uzlabošanā. Dienesta resursi palīdz klientiem integrēties un reintergēties sabiedrībā, tiek finansiāli atbalstīti trūkumā un krīzē nonākušās personas. Darbības efektivitāte ir atkarīga no dienesta finanšu budžeta un darbinieku iekšējiem resursiem. Finansiālo līdzekļu trūkums liedz sniegt tiešām nepieciešamo atbalstu dotajā brīdi. Darbinieku iekšējie resursi – laipnība, klientu atbalstīšana, uzklausīšana, uzmundrināšana, aktīvā iesaistīšanās viņu problēmu risināšanā un patiesā vēlme palīdzēt pozitīvi iedarbojas uz cilvēkiem.
Priekšlikumi:
Dienesta funkciju izpildi novērtējot, autores viedoklis ir – kopumā dienests izpilda visas savas funkcijas, cenšoties palīdzēt arī ārpus paredzētā. Viens no priekšlikumiem būtu:
• censties vairāk piesaistīt resursus,
• pieņemt darbā sociālās palīdzības organonizatoru
• vairāk izmantot bukletus un citus reklāmu veicinošus materiālus par sociālās palīdzības iespējām un pasākumiem.
…