Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:582881
 
Evaluation:
Published: 14.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  RPIVA norīkojums prakses veikšanai    1
2.  Prakses kalendārais plāns    1
3.  Prakses uzdevumu izklāsts    2
3.1.  Ētikas stunda 7. klase (2 stundas)    2
3.2.  Ekonomikas stunda 8. klase    6
3.3.  Veselības mācība stunda 8.klase    10
3.4.  Ētikas stunda 6. klase    19
3.5.  Veselības mācības stunda 6.klase    26
3.6.  Dabaszinības stunda 4. klase    29
4.  Mācību stundu pašanalīze    35
4.1.  Ētikas stundas pašanalīze ( 2 stundas)    35
4.2.  Ekonomikas stundas pašanalīze    37
4.3.  Ētikas stundas pašanalīze    39
4.4.  Veselības mācības stundas pašanalīze    42
5.  Secinājumi    44
6.  „Es - sociālo zinību skolotājs”    46
7.  Prakses skolas vērtējumi    46
Extract

Kvalifikācijas praksi veicu ..... vidusskolā. Prakses mērķis bija pilnveidot topošo pedagogu profesionālo kompetenci pedagoģiskajā darbā vispārizglītojošajās skolās sociālajās zinībās. Viennozimīgi varu teikt, ka mērķa sasniegšanai man ļoti palīdzēja iegūtās teoretiskās zināšanas mūsu akadēmijā, ka arī pasniedzēju dalīšanās ar viņu personīgo interesanto pieredzi.
Pirmajās prakses dienā es tikos ar skolas vadību, un “Sociālo zinību” priekšmeta skolotājām, iepazīnos ar skolas iekšējās kārtības un darba drošības noteikumiem; vienojāmies par klasēm, kurās vadīšu Sociālo zinību priekšmetu stundas un vērošu iepriekšminētā priekšmeta stundas dažādās klasēs. Kā arī konsultējos ar “Sociālo zinību” priekšmeta skolotājām kā sastāda individuālo kalendāro plānu prakses darbam , visam prakses periodam. Stundu metodiskos materiālus iepriekš saskaņoju ar skolotāju – konsultantu.
Prakses laikā es aktīvi un atbildīgi iesaistījos pedagoģiskajā darbā savas kompetences ietvaros. Vēroju un vadīju sociālo zinību mācību stundas vispārizglītojošajā skolā. Pilnveidoju prasmi plānot un patstāvīgi sagatavot metodiskos materiālus atbilstoši skolēnu sagatavotības līmenim, mācību priekšmeta obligātajam saturam.
Plānojot un vadot šos 7 sociālo zinību mācību stundas, pamatojos uz mācību teorētiskajām nostādnēm un ņēmu vērā konkrēto mācību priekšmetu standartus un programmas, kas atbilst šo skolēnu vecumam, un zināšanu, prasmju un iemaņu attīstības pakāpei. Gatavojot stundas, galvenokārt vadījos skolēnu interesēs. Veidoju stundas tā, lai skolēniem būtu interesanti un darbā iesaistītos visi klasē esošie skolēni, centos pieturēties pie mācību satura pedagoģiskajiem nosacījumiem, katru stundu centījos plānot tā:
lai skolēniem pēc iespējas vairāk tiktu aktivizēti visi intelektuālie (psihiskie) procesi – domāšana, iztēle, uztvere, uzmanība, atmiņa;
lai mācīšanās būtu kā komunikatīva darbība, skolēniem radīju iespēju izteikt savu viedokli, domas un uzklausīt cita domas, salīdzināt tās ar savām un izdarīt secinājumus;
lai tiktu apmierināta skolēnu vajadzība pēc jaunas pieredzes un pasaules izzināšanas, radīju iespēju pašam nonākt pie problēmas risinājuma ar pētīšanas, novērošanas, atklājuma, salīdzināšanas, analīzes un secinājuma izdarīšanas palīdzību;
lai tiktu apmierināta skolēnu vajadzība pēc uzslavas un atzinības, izteicu pozitīvu vērtējumu un radīju iespēju to dzirdēt arī no klasesbiedru puses.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1238572
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register