Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:572180
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu sektora raksturojums    4
1.1.  Viesnīcu tipi, to klasifikācija    5
1.2.  Viesnīcu produkta raksturojums    7
2.  Viesnīcas Monika Centrum hotels raksturojums    10
2.1.  Rīgas četrzvaigžņu viesnīcu tirgus raksturojums    10
2.2.  Viesnīcas Monika Centrum hotels piedāvātie pakalpojumi un to raksturojums    11
3.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi, to specifika    12
4.  Pētījums par viesnīcu Monika Centrum hotels produktu    15
4.1.  Pētījuma metodika    15
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

4. Pētījums par viesnīcu Monika Centrum hotels produktu
4.1 Pētījuma metodika
Pētījuma metodika ir dažādu atsevišķu paņēmienu (arī tehnisko paņēmienu) kopums, kas ļauj pielietot to vai citu metodi konkrētās parādības izpētē ar mērķi iegūt sistematizētas empīriskās zināšanas , arī metožu kopums. (Platace, 2000)
Darbā autore izmantojusi:
Aptauja – mērķtiecīgi uzdots jautājums vai jautājumu kopums.(Izglītības soļi, 2001)
Aptauju autore pati neveidoja, bet analizēja tās, ko viesi bija aizpildījuši un atstājuši numurā un, kuras atļāva apskatīt. Kopā tika apskatītas 10 klientu anketas, un analizēta informācija no tām.

Secinājumi
1. Darba samaksa ir salīdzinoši zema, laika gaitā no tā varētu ciest darba kvalitāte, tātad arī numuru sakoptība, pats viesnīcas produkts.
2. No ielas puses viesnīcas fasāde ir labā stāvoklī, taču pa numuru logiem, kas vērsti uz iekšpagalmu redzams, ka ēkas fasāde ir novecojusi
3. Lielākā daļa viesnīcas viesu ir atbraukuši biznesa darīšanās, nevis atpūtā, tādēļ viesnīca ir vairāk piemērota konferenču un semināru rīkošanai- tajā ir 5 konferenču zāles.
4. Visi viesnīcas dienesti strādā salīdzinoši augstā līmenī, personāls ir diskrēts un atsaucīgs, tādēļ arī lielākā daļa viesu ir apmierināti ar sniegtajiem pakalpojumiem apmetoties viesnīcā.
5. Saimnieciskā dienesta istabeņu angļu valodas līmenis ir salīdzinoši zems, tādejādi netiek nodrošināta pilnvērtīga saziņa ar viesnīcas klientiem, uzkopjot to numuriņus

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register