Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:555817
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA VĒSTURE UN SNIEGTIE PAKALPOJUMI    4
1.1.  VISPĀRĒJS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.2.  UZŅĒMUMA VĒSTURE    5
1.3.  ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA    6
1.4.  SNIEGTIE PAKALPOJUMI    8
2.  DARBA AIZSARDZĪBAS SISTĒMA UZŅĒMUMĀ    9
3.  SASKARSME AR KLIENTIEM    10
3.1.  KOMUNIKĀCIJAS VEIDS    10
3.2.  SASKARSMES GRŪTĪBAS    12
3.3.  INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU IZMANTOŠANA SAZIŅAI    14
4.  TULKA DARBS    15
4.1.  TULKA PIENĀKUMI    15
4.2.  TULKA PROFESIONĀLĀ ĒTIKA    17
4.3.  TULKOŠANAS VIDE    18
5.  ZĪMJU VALODAS PIELIETOJUMS TULKOŠANAS SITUĀCIJĀS    20
  SECINĀJUMI    22
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    6
  APLIECINĀJUMS    27
Extract

SECINĀJUMI
1. Rīgas Raiņa 8.vakara (maiņu) vidusskola ir Rīgas domes dibināta izglītības iestāde, kurā cilvēki ar dzirdes traucējumiem var iegūt vidējo izglītību mācoties speciālajā, vai arī vispārizglītojošajā izglītības programmā, ka arī interešu izglītības programmās. Izglītojamajiem ar dzirdes traucējumiem tiek nodrošināts surdotulks.
2. Darba aizsardzības noteikumi skolā tiek ievēroti atbilstoši likumā noteiktajam, tomēr skolā nav gaismas signalizācijas ugunsgrēka gadījumiem, kas brīdinātu cilvēkus ar dzirdes traucējumiem.
3. Rīgas Raiņa 8. vakara (maiņu) vidusskolā tiek pārraudzīta visu procesu norise un atbilstība normatīvajiem dokumentiem un skolas attīstības plāniem.
4. Rīgas Raiņa 8. vakara (maiņu) vidusskolā ir uzkrāta ievērojama pieredze personu ar dzirdes traucējumiem izglītošanā un arī viņu iesaistīšanā sabiedriskās dzīves norisēs skolā un sabiedrībā.
5. Skolā strādājošie surdotulki ir kompetenti, prot atbilstoši reaģēt dažādās situācijās un ievēro tulka ētikas kodeksa noteikto.
6. Strādājot mācību iestāde, surdotulkam jāņem vērā skolēnu vecuma grupai atbilstošās psiholoģiskās īpašības, izturēšanās un uzvedība. Tāpat arī jāpārzina nedzirdīgo kultūra un dzīvesveids. Surdotulkam, tāpat kā pedagogam, jāiegūst un jānostiprina savstarpēja cieņa un atzinība skolēnu vidū ne tikai ar savu darbu, bet arī ar personību.
7. Tulka uzdevums ir nodrošināt komunikāciju un savstarpēju sapratni starp dzirdīgajiem un nedzirdīgajiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register