Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:694255
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izvēlētās tautsaimniecības nozares vispārējs    5
  Raksturojums LR ekonomiskajā sistēmā    5
2.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    8
3.  Ražošanas tehnoloģiju sīks apraksts    10
4.  Ieņēmumu un izdevumu veidošanās    12
5.  Mārketinga darbības uzņēmumā    14
6.  Secinājumi, priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Extract

Biznesa pasaulē notiek visai straujas pārmaiņas – samazinās tirgus niša, saīsinās produktu dzīves cikls, attīstās trešās valstis, kas ienāk, kas piesātina tirgū ar lētākiem produktiem, ierobežotāki kļūst daudzi resursi. Arvien biežāk izvirzās jautājums, kā darboties, veselīgi konkurēt, vadīt organizāciju, uzņēmumu vai tirdzniecības objektu šo pārmaiņas konkrētajā vidē – valstī, reģionā, nozarē.[ 2 ;4.]
Darbības procesa sākumposmā noteikti būtu jāpārzina likumdošanas, normatīvos, tiesiskos un juridiskos dokumentus, kas reglamentē tirdzniecības uzņēmuma darbību kopumā.
Svarīgi zināt lēmuma pieņemšanas, cilvēku vadīšanas, motivēšanas, plānošanas, īstenošanas, izvērtēšanas, finanšu un resursu vadīšanas un citas metodes.
Tirdzniecības nozarē strādājot komandā, būtiski pārzināt psiholoģiskos un saskarsmes jautājumus kontaktu un dialogu veidošanai, konfliktu un problēmsituāciju risināšanai, izprast organizācijas kultūru un valdošo mikroklimatu.
Pētījuma objekts – tirdzniecības uzņēmuma darbības raksturojums.
Pētījuma mērķis – iepazīties ar LR tirdzniecības nozares ekonomiskajiem rādītājiem, noskaidrot šīs nozares vietu un lomu valsts ekonomiskajā sistēmā, iepazīties ar pakalpojumu procesu tehnoloģiju, ieņēmumu un izmaksu veidošanas sistēmu uzņēmumā un mārketinga pamatprincipiem.
Pētījuma uzdevumi:iepazīties ar prakses uzņēmuma vispārēju raksturojumu;
aprakstīt teorētiski tēmu apskatu;
apkopot iegūto teorētisko informāciju prakses uzņēmumā;
piedalītie uzņēmējdarbības norisēs, kas nav pretrunā ar darba aizsardzības prasībām;…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1173328
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register