Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:426649
 
Evaluation:
Published: 07.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  A/S „SEB banka” vispārīgs raksturojums    4
1.1  Bankas dibināšana un vēsture    4
1.2.  A/S „SEB banka” darbības raksturojums    4
1.3.  A/S „SEB banka” organizatoriskā struktūra    7
1.4.  Bankas struktūrvienības un to funkcijas    8
1.5.  Likumdošana    9
1.6.  A/S „SEB banka” grāmatvedības darba organizācija SEB bankā    10
1.7.  A/S „SEB banka” piedāvātie produkti un pakalpojumi    12
1.8.  Bankas klienti un to sadalījums    13
2.  Finanšu rādītāju dinamikas analīze (2008.-2011.gads)    15
2.1.  Peļņas rādītāju analīze    15
2.2.  Noguldījumu apjomu analīze    16
2.3.  Kredītportfeļa analīze    17
3.  Bankas klientu un darbinieku apmierinātības pētījums    20
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Extract

Secinājumi
1) A/S “SEB banka” ir universālā tīkla komercbanka, kas sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un ārzemēs.
2) AS SEB banka ir plašs filiāļu tīkls visā Latvijā. Šo bankas tīklu sastāda 50 filiāles visā Latvijas teritorijā. Protams, pats sablīvētākais filiāļu izvietojams ir Rīgā, šajā teritorijā atrodas 18 SEB bankas filiāles.
3) A/s „SEB banka” nemitīgi turpina pilnveidot savu pakalpojumu klāstu, ieviešot aizvien jaunus un ienesīgus ieguldījumu un uzkrāšanas veidus, pensiju plānus, uzlabojot un padarot ērtākas norēķinu kartes, Internetbanku, Telefonbanku, Mobilo banku.
4) A/S “SEB banka” ir ieviesta funkcionālā tipa pārvaldes organizatoriskā struktūra, šāda pārvaldes sistēma ļauj vadītājiem vieglāk instruēt darbiniekus par paveicamajiem uzdevumiem, vieglāk ir pieņemt lēmumus, kas tieši saistīti ar daļu un pārvaldes darbu, tomēr, ja darbība nesokas, tad vieglāk ir atrast atbildīgo personu, bet par daļas darbu atskaitās tikai tās vadītājs.
5) SEB banka saviem klientiem piedāvā plašu produktu un pakalpojumu klāstu – norēķinu pakalpojumus, investīciju pakalpojumus, aizdevumu pakalpojumus, valūtas un naudas tirgus produktus, uzņēmēja komplektus.
6) Bankas peļņas rādītāji 4 gadu laikā (2008.-2011.gadam) ir kardināli mainījušies, 2009.gadā sasniedza milzīgus zaudējumus (119,098 miljoni Ls), kas, galvenokārt bija saistīts ar uzkrājumu izveidošanu „sliktajiem kredītiem”, taču 2010. un 2011. gados bija novērojamas pozitīvas tendences un banka darbības gadus jau pabeidza ar peļņu (2011.g.- 40,5 miljoni Ls).
7) Noguldījuma apjomiem ir tendence samazināties, tāpat arī izsniegto kredītu apjomi samazinās, tāpēc bankas vadībai ir jāpievērš lielāka uzmanība saviem klientiem.
8) Autores veiktajā SEB bankas klientu apmierinātības pētījumā atklājās, ka lielākā daļa bankas klientu ir apmierināti, gan ar produktu un pakalpojumu klāstu un cenām, apkalpojošo personālu, bankas filiāles vidi, bankas darba laiku, taču aptaujas rezultātā atklājās galvenā klientu neapmierinātība- pavadītais laiks gaidot bankas filiāles rindā.
9) Veiktajā SEB bankas darbinieku apmierinātības pētījumu, atklājās ka kopumā darbinieki ir apmierināti ar savu darbu, taču galvenie akcenti bija uzsvērti uz motivāciju, kā piemēram, atalgojuma sistēma, dažādas prēmijas un uzslavas.
10) Galvenie peļņa ķēdes modeļa posmi ir apmierināti un lojāli darbinieki, kuri veicina klientu apmierinātību, savukārt apmierināti klienti laika gaitā kļūst par lojāliem klientiem, kā rezultātā veicina uzņēmuma rentabilitāti.

Priekšlikumi
1) Lai veicinātu klientu apmierinātību, bankas vadībai ir jāņem vērā klientu vajadzības un vēlmes.
2) Lai palielinātu klientu apmierinātību, SEB bankas Aizkraukles filiālē jāuzstāda naudas iemaksas bankomāts, jo liela daļa klientu dodas uz bankas filiāli tikai, lai iemaksātu skaidru naudu savā bankas kontā, kā rezultātā izveidojas rindas, kurās klientiem vidēji jāgaida 7-10min.
3) Lai palielinātu bankas darbinieku apmierinātību jāpievērš lielāka uzmanība bankas darbinieku motivēšanai, kā, piemēram, autores veiktajā bankas darbinieku apmierinātības aptaujā tika atklāts, ka darbiniekus spēj motivēt ne tikai materiālas vērtības, kā naudas prēmijas, bet arī tiešā darba vadītāja savlaicīga atzinība.
4) Bankai ir jāpievērš uzmanība ilgtermiņa attiecību veidošanai starp banku un saviem klientiem.


Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1321678
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register