Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:349747
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus izpētes process un pētījumu metožu pamatojums    5
2.  Uzņēmuma tirgus izpētes process    8
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    8
2.2.  Aptaujas anketa un tās jautājumu pamatojums    10
2.3.  Aptaujas rezultātu grafiskais attēlojums    12
2.4.  Aptaujas rezultātu apkopojums    14
3.  Konkurentu analīze    15
4.  Mārketinga elementu analīze    16
4.1.  Produkta apraksts    16
4.2.  Cenas no tirgus viedokļa    18
4.3.  Mārketinga komunikācijas    19
4.4.  Precu sadales un realizācijas varianti    19
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    24
  Pielikums    30
Extract

Secinājumi
1. Reklāma ieņem svarīgu lomu sabiedrībā, jo tās mērķis ir iepazīstināt patērētāju ar produktu, ieinteresēt patērētāju un uzturēt tā uzmanību uz produktu.
2. Reklāmai ir daudz veidu, kas ļauj jebkuram pārdevējam atrast pareizo reklāmpieeju tieši savam produktam, turklāt, reklāmu var uztvert arī kā mākslas veidu, jo tās izveidošana prasa kreativitāti, spēju ģenerēt idejas un dizaineriskās iemaņas.
3. Pareizi izstrādāta reklāma ļoti daudzveidīgi iedarbojas uz patērētāju – psihe, sajūtas, spriedumi, atmiņa.
4. Reklāma tieši ietekmē sabiedrību un jebkura cilvēka vēlmes un uzskatus.
5. Reklāma veido mūsu uztveri par būtībā jebko mums apkārt (preces, pakalpojumi, slavenības, pasākumi, utt.) un mūsu rīcība ir tieši atkarīga no reklāmā radītās nostājas.
6. Lai saglabātu jau esošos klientus, viesu namam „Kalnamuiža" jāizveido sadarbība ar tiem. Sadarbības veicināšanas pasākumi ietver atlaides sistēmu pastāvīgajiem klientiem, sabiedriskā viedokļa veidošanu, bērnu un jauniešu pasākumu sponsorēšanu.
7. SIA ’’Kalnamuiža’’ ir labas attīstības perspektīvas, jo tā pakalpojumi ir ļoti pieprasīti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register