Secinājumi
1. Reklāma ieņem svarīgu lomu sabiedrībā, jo tās mērķis ir iepazīstināt patērētāju ar produktu, ieinteresēt patērētāju un uzturēt tā uzmanību uz produktu.
2. Reklāmai ir daudz veidu, kas ļauj jebkuram pārdevējam atrast pareizo reklāmpieeju tieši savam produktam, turklāt, reklāmu var uztvert arī kā mākslas veidu, jo tās izveidošana prasa kreativitāti, spēju ģenerēt idejas un dizaineriskās iemaņas.
3. Pareizi izstrādāta reklāma ļoti daudzveidīgi iedarbojas uz patērētāju – psihe, sajūtas, spriedumi, atmiņa.
4. Reklāma tieši ietekmē sabiedrību un jebkura cilvēka vēlmes un uzskatus.
5. Reklāma veido mūsu uztveri par būtībā jebko mums apkārt (preces, pakalpojumi, slavenības, pasākumi, utt.) un mūsu rīcība ir tieši atkarīga no reklāmā radītās nostājas.
6. Lai saglabātu jau esošos klientus, viesu namam „Kalnamuiža" jāizveido sadarbība ar tiem. Sadarbības veicināšanas pasākumi ietver atlaides sistēmu pastāvīgajiem klientiem, sabiedriskā viedokļa veidošanu, bērnu un jauniešu pasākumu sponsorēšanu.
7. SIA ’’Kalnamuiža’’ ir labas attīstības perspektīvas, jo tā pakalpojumi ir ļoti pieprasīti.
…