Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:302416
 
Evaluation:
Published: 25.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA ,,PIRAMIDA’’ makrovides analīze    4
2.  SIA ,,PIRAMIDA’’ darbības specifika    10
3.  SIA ,,PIRAMIDA’’komercdarbības analīze    12
4.  SIA ,,PIRAMIDA’’ mārketinga darbības analīze    17
5.  SIA ,,PIRAMIDA’’ personāla vadības analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Extract

Secinājumi un Priekšlikumi
• SIA ,,PIRAMIDA’’ atšķirībā no saviem konkurentiem zivis kūpina no 3-5 diennaktīm, izmantojot dabīgās garšvielas un dabīgos produktus;
• Autoveikals piedāvā saviem klientiem nopirkt un izbaudīt zivju delikateses Ragaciema zivju tirgū autokafejnīcā;
• Ņemot vērā uzņēmuma īso darbības laiku zivju kūpināšanā, tam ir pārādījušies sadarbības partneri, kas iepērk SIA ,,PIRAMIDA’’ preci vairumā – LIDO, svaigi.lv, Big Bad Bagels u.c.
• Uzņēmums pagaidām strādā ar zaudējumiem, jo vēl nav pilnībā ieņēmis savu nišu tirgū;
Ņemot vērā augstāk minētos secinājumus, autors ir nonācis pie šādiem priekšlikumiem:
• Būtu nepieciešams optimizēt kūpināšanas laiku no 3-5 diennaktīm uz 2-4 diennaktīm tādejādi būtu iespējams nokūpināt vairāk un pēc tam arī pārdot vairāk;
• Uzņēmumam vajadzētu atvērt veikalu, kurā apmeklētājs ikdienu varētu iegriezties un izvēlēties sev nepieciešamo zivi. Tas palīdzētu ietaupīt naudas līdzekļus, jo alga būtu jāmaksā tikai pārdevējam, taču autoveikala gadījumā šoferim/ asistentam un pārdevējai;
• Paplašināt sadarbības partneru loku piešķirot tiem lielākas atlaides, ja tiek noslēgti ciešāki sadarbības līgumi, un prece tiek iepirkta vairumā;
• SIA ,,PIRAMIDA’’ vajadzētu paplašināt sortimenta loku un pārdot ne tikai auksti kūpinātas zivis, bet arī cita veida termiski apstrādātas zivis/svaigas zivis – tas palielinās potenciālo klientu loku un ļaus ātrāk atpelnīt investētos finanšu līdzekļus.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register