Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:364004
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.2.  Uzņēmuma struktūra    5
1.3.  Uzņēmuma pakalpojumu piedāvājums, raksturojums    6
1.4.  Pakalpojumu tirgus izvērtējums    8
2.  Personālvadība    11
2.1.  Uzņēmuma darbinieku organizatoriskā struktūra    11
2.2.  Darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana    12
2.3.  Amata aprakstu un iekšējās kārtības noteikumu izvērtējums    13
2.4.  Instruktāžas un apmācības izvērtējums, darba aizsardzība un higiēnas prasību ievērošana    14
2.5.  Personāla darba novērtējums uzņēmumā    16
3.  Uzņēmuma ekonomiskās darbības un tehnoloģisko procesu vadība    17
3.1.  Uzņēmuma darbības plānošanas izvērtējums    17
3.2.  Uzņēmuma ekonomiskās darbības rādītāji    17
3.3.  Mārketinga pasākumi    19
3.4.  Finanšu vadība    20
3.5.  Kvalitātes vadība    22
4.  Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām    25
4.1.  Līgumu slēgšana ar pakalpojumu sniedzējiem    25
4.2.  Sadarbība ar citiem uzņēmumiem    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra un citi informācijas avoti    28
Extract

SECINĀJUMI
• Uzņēmums „X” atrodas ērti pieejamā vietā, kur pakalpojumi tiek sniegti divās ēkās.
• Uzņēmumā strādā pietiekami daudz kvalificētu darbinieku, taču nepieciešamības gadījumā tiek nolīgti papildus darbinieki (pārsvarā vasaras sezonā).
• Uzņēmumam ir viegli konkurēt ar citiem uzņēmumiem pilsētā, jo „X” ir tikai viens tiešais konkurents, taču ar šaurāku pakalpojumu klāstu.
• Uzņēmuma attīstības veicināšanai, tiek veidotas dažādas mārketinga aktivitātes, piemēram, reklāma, organizē pasākumus, piedalās tūrisma iestādēs un citas aktivitātes, kā arī veidota sadarbība ar vietējiem un ārvalstu tūrisma uzņēmumiem.
• Uzņēmumā tiek ievērotas prasības, lai viss atbilstu Latvijas valsts standartam, kas attiecas uz viesu izmitināšanas mītnēm trīs zvaigžņu viesnīcām.
• Uzņēmuma kafejnīcā tiek veikti pasākumi un kontrolēts, lai tiktu ievērotas pārtikas nekaitīguma prasībās.
• Uzņēmumā ir draudzīgs, atsaucīgs, uzticams darba kolektīvs.

PRIEKŠLIKUMI
• Tā kā daudziem klientiem, nepatīk, ka pirts un baseins atrodas blakus ēkā, tad viņi šo pakalpojumu neizmanto. Līdz ar to varētu veikt, kādu piesaistošu akciju, kas ieinteresētu viesus no viesnīcas izmantot arī šo pakalpojumu. Piemēram, viesiem, kas apmetušies viesnīcā dot 10 % atlaidi pirts un baseina apmeklēšanai.
• Uzņēmuma vadībai būtu nepieciešams apsvērt domu par jauna darbinieka – mārketinga speciālista – pieņemšanu, kas atbildētu tieši par uzņēmuma reklamēšanu un popularizēšanu. Ikdienā uzņēmuma vadītājs ir pārāk noslogots, lai kvalitatīvi un produktīvi spētu veikt šos uzdevumus.
• Jāveic piesaistošākas mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai nesezonas laikā, piemēram, akcijas, veidot kompleksos piedāvājumus un tamlīdzīgi.
• Īpaši stingri nepieciešams izanalizēt uzņēmuma izmaksas, jo pēdējos gadus tās pārsniedz uzņēmuma ieņēmumus, rezultātā nesniedzot peļņu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register