Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:832138
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Par uzņēmumu    4
1.2.  Sniegtie pakalpojumi    4
2.  Materiāli tehniskā bāze    6
2.1.  Telpas    6
2.2.  Inventārs    6
3.  Personāls    8
4.  Darba vides riski    9
5.  Uzņēmuma vadības organizācija    10
5.1.  Uzņēmuma vadības funkcijas    10
5.2.  Vadītāja pienākumi    10
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Lai arī servisa atrašanās vieta ir grūti pieejama, tomēr klientu loks ir pietiekošs. Ņemot vērā servisa augsto kvalitāti, uzskatām, ka būtu izdevīgi servisa telpas pārvietot tuvāk vietām, kur apgrozās vairāk cilvēku, šeit atstājot tikai kravas un smago automobīļu remontu.
Priekšlikumi:
• Piemērot soda naudas debitoriem, kuri laikā nav norēķinājušies par pasūtījumu, kā arī rēķinos stingri noteikt termiņu līdz kuram tas jāapmaksā.
• Izveidot jaunu reklāmu, tādejādi aktualizējot savu pakalpojumu.
• Paaugstināt darbinieku motivāciju pienākumu veikšanai, veidojot efektīgākas attiecīgās piemaksu un prēmiju sistēmas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register