Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:487689
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.1.  Vadīšanas funkcijas    6
1.1.1.  Plānošanas funkcija    7
1.1.2.  Organizēšanas funkcija    9
1.1.3.  Motivēšanas funkcija    9
1.1.4.  Kontroles funkcija    10
2.  Uzņēmuma SIA „Klekale” darbības raksturojums un vadīšanas funkciju novērtējums    13
2.1.  Uzņēmuma SIA „Klekale” darbības raksturojums    13
2.2.  Uzņēmuma SIA “Klekale” vadīšanas funkciju novērtējums    16
2.2.1.  Plānošanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    16
2.2.2.  Organizēšanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    18
2.2.3.  Motivēšanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    20
2.2.4.  Kontroles funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    24
3.  Vadīšanas funkciju pilnveides risinājumi uzņēmumā SIA „Klekale”    26
3.1.  Ieteikumi plānošanas funkcijas pilnveidošanai    26
3.2.  Ieteikumi organizēšanas funkcijas pilnveidošanai    27
3.3.  Ieteikumi motivēšanas funkcijas pilnveidošanai    27
3.4.  Ieteikumi kontroles funkcijas pilnveidošanai    28
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

Secinājumi
1) Vadīšana ir plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles process, kas nepieciešams, lai formulētu un sasniegtu organizācijas mērķus. Vadīšanas funkcijas ir daudzpusīgas, jo tajās ietilpst plānošana, organizēšana, motivēšana un kontrole.
2) Uzņēmums SIA „Klekale” ir samērā jauns uzņēmums. Uzņēmums nodarbojas ar mazumtirdzniecību un izklaides pasākumu rīkošanu un finansēšanu.
3) Tirdzniecībā SIA „Klekale” ir izveidojušies stabili klienti, tādi ir arī izklaides pasākumu veidošanā. Uzņēmums ir piedalījies pašmāju un citu valstu- Somijas, Norvēģijas, Spānijas, Rumānijas, Lietuvas, Krievijas, Polijas, Brazīlijas grupu koncertu rīkošanā.
4) Ņemot vēra uzņēmuma SIA „Klekale” specifisko darbību, t.i. smagās mūzikas koncertu organizāciju, uzņēmumam Latvijā nav konkurentu.
5) SIA „Klekale” stiprās puses ir labas biznesa attiecības ar sadarbības partneriem, piedāvāto preču dažādība, kā arī pieredzējis personāls (tajā skaitā ārštata darbinieki).
6) Minimāls mārketinga pasākumu pielietojums ir uzņēmuma vājākā puse. Ņemot vērā to, ka uzņēmums ir jauns, vēl nav atrasta piemērotākā mārketinga stratēģija.
7) Uzņēmuma veiksmīgu turpmāko darbību visvairāk apdraud jaunu konkurentu ienākšana tirgū. Pašlaik aktīvi darbojas vairākas mazas koncertu aģentūras, kuras ar laiku varētu attīstīties un radīt nopietnu konkurenci uzņēmumam SIA “Klekale”.
8) Viena no uzņēmuma galvenajām prioritātēm pasākumu veidošanā ir prognozēšana un attīstības variantu vērtēšana. Prognozēšana uzņēmumā tiek izmantota ne tikai projektu izstrādē, bet arī finanšu izmantošanā.
9) Uzņēmuma vadītājs ir ar pieredzi tirdzniecībā, ekonomikā, grāmatvedībā, lietvedībā, mūzikā, klientu apkalpošanā un ražošanas procesu vadībā. Uzņēmuma vadītājs ir atbildīgs par visiem uzņēmumā notiekošajiem procesiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1347112
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register