Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142217
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mērķis: Veicināt bumbas mešanas un tveršanas prasmju attīstību.
Uzdevumi:
1.Turpināt mācīt bumbas mešanu un tveršanu;
2.Pilnveidot prasmes orientēšanas telpā un atkārtot ierindas komandas
3.Veicināt sadarbības prasmju veidošanos.
Stundas īss konspektīvs izklāsts
Ievaddaļa: Iesildīšana. Stāšanās ierindā. Komandu izpilde. Pagriezieni uz dažādām pusēm. Soļošana un skriešana kolonnā dažādos virzienos, līkloču skrējiens, skrējiens mainot virzienu. Vispārattīstošie vingrinājumi: stiepšanās, liekšanās, pietupieni, roku vēzieni un apļošana, palēcieni ar roku un kāju stāvokļa maiņu.
Galvenā daļa: Soļošana uz vietas, pa zāli. Katrs paņem bumbu. Rotaļa “Līdz pirmajai kļūdai”, bumbas mešana pret sienu individuāli, un darbības pāros atkārtojot tās pašas darbības. Rotaļa “Kurš pāris vairāk?”, stafete “1. – met, 2. – pārlec, 3. - ķer ”, rotaļa “Kam nav bumbas?”.
Nobeiguma daļa: bumbas ripināšana pa līnijām, ar roku, ar kāju; rotaļa “Mēmais šovs”.
Prakses uzdevumi
1.Mācību satura atlase atbilstoši audzēkņu vajadzībām.
Stundas sākumā skolēni jautāja ko šodien darīsim. Vai iesim ārā, vai paliksim zālē. Tātad pirmkārt skolēnus interesēja nodarbību vieta. Uzzinot, ka stunda notiks zālē, skolēni bija ļoti priecīgi par to. Otrkārt, skolēnus interesēja ko tad darīsim. Skolēni izdomāja dažādus variantus nodarbībai ar bumbām. Gan spēlēsim futbolu, vai kādu citu spēli. Stundā tika piedāvātas dažādas spēles un rotaļas, kuras laikā skolēni gan trenējas darboties ar bumbu, gan atslābinājās. Ja runāt par iesildīšanos, tad skolotāja izvelējas vienkāršus uzdevumus, kuri palīdz skolēniem sagatavoties stundai, kā arī šos uzdevumus var sarežģīt.
2.Izmantoto metožu, metodisko paņēmienu atbilstība izvirzītājam didaktiskajam mērķim.
Skolotāja vairāk izmanto frontālo darbu, dažādojot stundu ar rotaļu un spēļu palīdzību. Veicot uzdevumus ar bumbu, skolēni sākumā darbojas individuāli, pēc tam skolotāja piedāvāja sadalīties pa pāriem, un veikt šo uzdevumu, bet sarežģījot to, tas atbilst vienam no izvirzītājiem uzdevumiem Stundas laikā tika pamanīts, ka skolotāja mēģināja ievest integrētas mācības elementus. Viņa pārrunāja ar skolēniem, kādas ģeometriskās figūras izveidojas, veicot soļošanu un skriešanu kolonnā dažādos virzienos, līkloču skrējienu, skrējienu mainot virzienu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1142217
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register