-
Viesnīca "Grand Resort Lagonissi"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārīgs raksturojums | 4 |
2. | Uzņēmuma darbības un finanšu analīze | 6 |
3. | Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana (darbaspēka, materiālie, u.c.) | 7 |
4. | Uzņēmuma vadīšanas (menedžmenta) raksturojums | 9 |
4.1. | Organizatoriskā struktūra un vadība | 9 |
5. | Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze | 13 |
6. | Uzņēmuma pakalpojumu, to specifika un kvalitātes novērtējums | 15 |
7. | Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika | 17 |
8. | Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri | 18 |
9. | Uzņēmuma sadarbība ar vietējo pašvaldību un iedzīvotājiem | 19 |
10. | Uzņēmuma iekšējās vides analīze (stiprās un vājās puses) | 20 |
10.1. | Stiprās | 20 |
10.2. | Vājās | 20 |
11. | Darbs praksē | 22 |
Secinājumi | 24 | |
Priekšlikumi | 25 |
Guvums no prakses “Captain`s House” restorānā:
• Jauna pieredze strādājot ārzemēs;
• Izpratne par cenām un darba procesu restorānā kopumā;
• Iepazīta itāļu virtuve;
• Izkopta spēja atbildīgi un efektīvi strādāt komandā;
• Iepazīts restorāna vadīšanas stils;
• Angļu valodas zināšanu pielietošana un grieķu valodas pamatu apgūšana;
• Jaunu kontaktu iegūšana;
• Novērojumi un secinājumi par to, kā strādā lielas viesnīcas mehānisms.
Secinājumi
1. Pieczvaigžņu viesnīca sniedz vērtīgu pieredzi un iespēju izvērtēt, vai šāds darbs ir piemērots konkrētai personai.
2. Captain`s House restorāns ir ļoti skaistā vietā – terase izvietota klintīs ar skatu uz jūru un kalniem.
3. Vidēji viens cilvēks iztērē 90 EUR.
4. Pēc 40 viesiem, viesmīļi spēj strādāt uz kvantitāti nevis kvalitāti.
5. Viesmīļi bieži vien ir rupji, nervozi, un skaļi aprunā klientus.
6. Nav izstrādā rezervāciju pieņemšanas sistēma restorānā.
7. Visi restorāna darbinieki labi pārzin angļu valodu, līdz ar to, ar ārzemju viesiem ir viegli kontaktēties.
8. Bija darbinieki, kuri bija ļoti nelaimīgi savā darba vietā un tas atspoguļojās šī darbinieka darbā un kolektīva atmosfērā.
9. Lai piesaistītu vairāk klientu, viesnīca rīko banketus un kāzas, tas vairāk tiek reklamēts vietējiem iedzīvotājiem.
10. Viesnīcas mērķauditorija ir turīgie atpūtnieki un darījumu cilvēki.
11. Šādā restorānā, ļoti svarīgs ir izpildes ātrums un darba kvalitāte.
12. Politiskie nemieri ietekmē tūristu pieplūdumu Grieķijā, kas ietekmē arī restorāna apgrozījumu.
Priekšlikumi
1. Piedāvāt darbu jauniem cilvēkiem, kas nedēļas nogalēs varētu palīdzēt, gan virtuvē, gan viesu apkalpošanā.
2. Rūpīgi sadalīt starp viesmīļiem galdiņu daudzumu.
3. Sadalīt vienmērīgi darbiniekus pa restorāniem, balstoties uz noslogojumu un restorāna lielumu.
4. Restorāna vadītājam vajadzētu būt laipnākam pret darbiniekiem, lai darba apstākļi būtu patīkamāki.
5. Rūpīgi izstrādāt rezervāciju pieņemšanas sistēmu.
6. Servisa kvalitāti nodrošināt 5* līmenī, lai ar to restorāns būtu atpazīstams.
7. Viesnīcas teritorijā izvietot norādes, lai klienti vieglāk varētu atrast restorānu.
8. Rīkot seminārus, pirms lielās sezonas, nevis tās beigās.
…
2. kursa prakses atskaite, Grand Resort Lagonissi viesnīcā, itāļu restorānā Captain`s House.
- Prakses atskaite (viesnīcā)
- Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
- Viesnīca "Grand Resort Lagonissi"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
Practice Reports for university4
-
Prakses atskaite (viesnīcā)
Practice Reports for university12
-
Saimnieciskā dienesta darbība viesnīcā "Konventa sēta"
Practice Reports for university9
-
Viesnīca „Domina Inn Riga”
Practice Reports for university14
-
Ārzemju prakse viesnīcā "Hilton Rhodes Resort"
Practice Reports for university16