Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:349713
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārīgs raksturojums    4
2.  Uzņēmuma darbības un finanšu analīze    6
3.  Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana (darbaspēka, materiālie, u.c.)    7
4.  Uzņēmuma vadīšanas (menedžmenta) raksturojums    9
4.1.  Organizatoriskā struktūra un vadība    9
5.  Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze    13
6.  Uzņēmuma pakalpojumu, to specifika un kvalitātes novērtējums    15
7.  Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika    17
8.  Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri    18
9.  Uzņēmuma sadarbība ar vietējo pašvaldību un iedzīvotājiem    19
10.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze (stiprās un vājās puses)    20
10.1.  Stiprās    20
10.2.  Vājās    20
11.  Darbs praksē    22
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
Extract

Guvums no prakses “Captain`s House” restorānā:
• Jauna pieredze strādājot ārzemēs;
• Izpratne par cenām un darba procesu restorānā kopumā;
• Iepazīta itāļu virtuve;
• Izkopta spēja atbildīgi un efektīvi strādāt komandā;
• Iepazīts restorāna vadīšanas stils;
• Angļu valodas zināšanu pielietošana un grieķu valodas pamatu apgūšana;
• Jaunu kontaktu iegūšana;
• Novērojumi un secinājumi par to, kā strādā lielas viesnīcas mehānisms.

Secinājumi
1. Pieczvaigžņu viesnīca sniedz vērtīgu pieredzi un iespēju izvērtēt, vai šāds darbs ir piemērots konkrētai personai.
2. Captain`s House restorāns ir ļoti skaistā vietā – terase izvietota klintīs ar skatu uz jūru un kalniem.
3. Vidēji viens cilvēks iztērē 90 EUR.
4. Pēc 40 viesiem, viesmīļi spēj strādāt uz kvantitāti nevis kvalitāti.
5. Viesmīļi bieži vien ir rupji, nervozi, un skaļi aprunā klientus.
6. Nav izstrādā rezervāciju pieņemšanas sistēma restorānā.
7. Visi restorāna darbinieki labi pārzin angļu valodu, līdz ar to, ar ārzemju viesiem ir viegli kontaktēties.
8. Bija darbinieki, kuri bija ļoti nelaimīgi savā darba vietā un tas atspoguļojās šī darbinieka darbā un kolektīva atmosfērā.
9. Lai piesaistītu vairāk klientu, viesnīca rīko banketus un kāzas, tas vairāk tiek reklamēts vietējiem iedzīvotājiem.
10. Viesnīcas mērķauditorija ir turīgie atpūtnieki un darījumu cilvēki.
11. Šādā restorānā, ļoti svarīgs ir izpildes ātrums un darba kvalitāte.
12. Politiskie nemieri ietekmē tūristu pieplūdumu Grieķijā, kas ietekmē arī restorāna apgrozījumu.

Priekšlikumi
1. Piedāvāt darbu jauniem cilvēkiem, kas nedēļas nogalēs varētu palīdzēt, gan virtuvē, gan viesu apkalpošanā.
2. Rūpīgi sadalīt starp viesmīļiem galdiņu daudzumu.
3. Sadalīt vienmērīgi darbiniekus pa restorāniem, balstoties uz noslogojumu un restorāna lielumu.
4. Restorāna vadītājam vajadzētu būt laipnākam pret darbiniekiem, lai darba apstākļi būtu patīkamāki.
5. Rūpīgi izstrādāt rezervāciju pieņemšanas sistēmu.
6. Servisa kvalitāti nodrošināt 5* līmenī, lai ar to restorāns būtu atpazīstams.
7. Viesnīcas teritorijā izvietot norādes, lai klienti vieglāk varētu atrast restorānu.
8. Rīkot seminārus, pirms lielās sezonas, nevis tās beigās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1327270
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register