Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:433015
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  RESTORĀNA” CAPTAIN’S HOUSE” MAKROVIDE    4
2.  RESTORĀNA” CAPTAIN’S HOUSE” RAKSTUROJUMS    5
3.  ”CAPTAIN’S HOUSE” KOMERCDARBĪBA    7
4.  ”CAPTAIN’S HOUSE” DARBĪBA MĀRKETINGĀ    14
5.  “CAPTAIN’S HOUSE” PERSONĀLS UN TĀ VADĪBA    12
6.  UZDEVUMI UN DEVUMS RESTORĀNA „CAPTAIN’S HOUSE” DARBĪBĀ    16
7.  FINANŠU ANALĪZE VIESNĪCAI ELIZABETE    17
  SECINĀJUMI    21
  PRIEKŠLIKUMI    22
Extract

SECINĀJUMI
1. Prakse pieczvaigžņu viesnīcā sniedz neatsveramu, vērtīgu pieredzi un iespēju izvērtēt, vai šāds darbs ir piemērots konkrētai personai.
2. Visi restorāna darbinieki labi pārzina angļu valodu, līdz ar to ārzemju viesiem ir viegli kontaktēties un arī praktikantiem ir viegli saprast, kas jādara.
3. Nav iztrādāta rezervāciju pieņemšanas sistēma restorānā.
4. Nedēļas nogalē trūkst darbinieku, tadēļ serviss vairs nav augstākajā līmenī, jo ir pārāk daudz darba.
5. Restorāna vadītājs ar savu izturēšanos rada nevajadzīgu stresu darbiniekiem.
6. Viesnīcas vadībai ar restorānu vadību bieži vien nav efektīva informācijas nodošana.
7. Vidēji viens cilvēks restorānā iztērē 70 EUR.
8. Šogad ir pamazinājies restorāna apmeklējums par 70% salīdzinoši ar pagājušo gadu.
9. Nedēļas nogalēs personāls bieži vien netiek galā ar darba pienākumiem, jo atnāk vienlaicīgi pārāk daudz cilvēki, kā arī trūkst glāzes un galda piederumi.
10. Politiskie nemieri ietekmē tūristu pieplūdumu Grieķijā, kas ietekmē arī restorāna apgrozījumu.

PRIEKŠLIKUMI
1. Piedāvāt darbu jauniem cilvēkiem, kas nedēļas nogalēs varētu palīdzēt gan virtuvē, gan viesu apkalpošanā.
2. Papildināt restorānu ar traukiem, glāzēm, galda piederumiem, lai nepietrūktu;
3. Restorāna vadītājam vajadzētu būt laipnākam gan pret darbiniekiem, lai darba apstākļi būtu patīkamāki, gan pret klientiem.
4. Pirms nākamās sezonas aizsūtīt klientiem informāciju par jaunās sezonas piedāvājumu.
5. Iespēju robežās ēdienkartē iekļaut ēdienus, lai vakariņas neizmaksātu tik dārgi, tādejādi paplašinot savu potenciālo klientu loku.
6. Motivēt darbiniekus ar uzslavām vai labākā mēneša darbinieka titulu.
7. Servisa kvalitāti nodrošināt 5* līmenī, lai ar to restorāns būtu atpazīstams.
8. Iespēju robežās iegādāties jaunas uniformas, jo tas ir viena no pirmajām lietām, ko viesis pamana.
9. Izziņot laicīgi darba grafiku, lai darbinieki varētu plānot savu laiku.
10. Rupīgi sadalīt starp viesmīļiem galdiņu daudzumu.
11. Viesnīcas teritorijā izvietot norādes, lai klienti vieglāk varētu atrastu restorānu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register