-
Viesnīca-restorāns "Avalon"
Practice Reports24 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
Nr. | Chapter | Page. |
1. | UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 3 |
2. | UZŅĒMUMA SNIEGTIE PAKALPOJUMI, FUNKCIJAS UN TO RAKSTUROJUMS | 4 |
2.1. | RESTORĀNS | 6 |
3. | UZŅĒMUMA PRODUKTA, PAKALPOJUMU NOIETA/PIEPRASĪJUMA DINAMIKA, SEZONALITĀTE | 8 |
4. | UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀS STUKTŪRAS RAKSTUROJUMS | 9 |
4.1. | UZŅĒMUMA STRUKTŪRVIENĪBAS UN TO SAVSTARPĒJĀ HIERARHIJA | 9 |
4.2. | DARBA UZDEVUMI | 9 |
4.3. | SADARBĪBA | 10 |
5. | UZŅĒMUMA DARBĪBU RAKSTUROJOŠIE RĀDĪTĀJI | 12 |
5.1. | APGROZĪJUMS | 12 |
5.2. | APKALPOTO KLIENTU UN SNIEGTO PAKALPOJUMU SKAITS | 12 |
6. | UZŅĒMUMA PERSONĀLA UN DARBA ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS | 14 |
6.1. | PERSONĀLA ATLASE | 14 |
6.2. | DARBINIEKU SKAITS, TO ATBILSTĪBA UZŅĒMUMĀ VEICAMAJĀM FUNKCIJĀM | 14 |
6.3. | RESTORĀNA DARBINIEKU DARBA UZDEVUMI UN PIENĀKUMI | 15 |
7. | UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ, GALVENIE KONKURENTI, UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU UN CENU SALĪDZINĀJUMS AR KONKURENTIEM | 17 |
8. | PRAKTIKANTA VEIKTIE PIENĀKUMI UN FUNKCIJAS | 19 |
8.1. | PROBLĒMAS AR KURĀM SASKĀROS VAI NOVĒROJU | 21 |
9. | SECINĀJUM | 22 |
10. | PRIEKŠLIKUMI | 23 |
11. | IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI | 24 |
9. SECINĀJUMI
1. Viesnīcas galvenie ienākumi ir viesu izmitināšana, ēdināšanas pakalpojumi un konferenču, pasākumu rīkošana.
2. Viesnīca „Avalon” atrodas Vecrīgā un tāpēc tai ir ļoti daudz spēcīgu konkurentu.
3. Viens no viesnīcas galvenajiem mērķiem noteikti ir piesaistīt darījuma tūristus, kuri labrāt viesnīcā izvēlas izīrēt konferenču telpas, kas sniedz viesnīcai labus ienākumus.
4. ‘’Avalon’’ ir liels konkurents starp citām 4 * viesnīcām tieši konferenču telpu daudzuma un lieluma ziņā, jo spēj uzņemt tajās līdz 300 personām.
5. Viesnīca aktīvi meklē veidus, kā piesaistīt viesus nakšņot ilgāk viesnīcā par 1 vai 2 naktīm, piemēram šobrīd viesnīcas mājaslapā ir akcija- nakšņo 3 naktis un 4.nakts ar 15 % atlaidi, kas manuprāt ir ļoti labs mārketinga triks.
6. Viesnīcai ir labas kvalitātes restorāns un banketu serviss, kas ir kā patīkams bonuss konferenču starplaikos.
7. Viesnīcas nummuriņa cenā ir iekļautas arī brokastis un vakariņas, ja viesis nummuriņu reserve caur viesnīcas mājaslapu, kas ir ļoti patīkams bonuss un nav pieejams gandrīz nevienā viesnīcā.
8. Viesnīcai ir pietiekoši liels nummuru noslogojums praktiski cauru gadu un pēc restorāna menedžeres teiktā, viesnīcā nav novērojama izteikta nesezona.
9. Viesnīca atrodas ļoti izdevīgā vietā, pašā Vecrīgā, ar labu transporta satiksmi uz lidostu, kā arī blakus autoostai un vilciena stacijai, kas ir izdevīgi biznesa cilvēkiem, kas nevēlas tālus pārbraucienus.
10. Viesnīcai ir labi izstrādāta mājaslapa ar plašu informāciju par visiem viesnīcas pakalpojumiem 3 valodās.
11. Viesnīcas liels atbalstītājs ir ‘’Live Riga’’, kas arī sniedz reklāmu ‘’Avalon’’ viesnīcai un piesaista ārzemju tūristus uz Rīgu īpaši vasaras sezonā.
12. Viesnīca piedāvā arī pieejamību cilvēkiem ar kustību traucējumiem, ir iespēja iekļut ar ratiņkrēslu gan pie ieejas, gan liftā, kā arī ir pieejami speciāli nummuriņi cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kas arī sniedz viesnīcai sava veida priekšrocības.
…
SIA HWS Management, viesnīca-restorāns ‘’Avalon’’ Prakses atskaite par 2019 gadā veikto praksi ''Avalon'' restorānā. Darbā ietilpst: SATURS 2 1. UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS RAKSTUROJUMS 3 2. UZŅĒMUMA SNIEGTIE PAKALPOJUMI, FUNKCIJAS UN TO RAKSTUROJUMS 4 2.1 RESTORĀNS 6 3. UZŅĒMUMA PRODUKTA, PAKALPOJUMU NOIETA/PIEPRASĪJUMA DINAMIKA, SEZONALITĀTE 8 4. UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀS STUKTŪRAS RAKSTUROJUMS 9 4.1 UZŅĒMUMA STRUKTŪRVIENĪBAS UN TO SAVSTARPĒJĀ HIERARHIJA 9 4.2 DARBA UZDEVUMI 9 4.3 SADARBĪBA 10 5. UZŅĒMUMA DARBĪBU RAKSTUROJOŠIE RĀDĪTĀJI 12 5.1 APGROZĪJUMS 12 5.2 APKALPOTO KLIENTU UN SNIEGTO PAKALPOJUMU SKAITS 12 5.3 RESTORĀNA NOSLOGOJUMS 13 6. UZŅĒMUMA PERSONĀLA UN DARBA ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS 14 6.1 PERSONĀLA ATLASE 14 6.2 DARBINIEKU SKAITS, TO ATBILSTĪBA UZŅĒMUMĀ VEICAMAJĀM FUNKCIJĀM 14 6.3 RESTORĀNA DARBINIEKU DARBA UZDEVUMI UN PIENĀKUMI 15 7. UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ, GALVENIE KONKURENTI, UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU UN CENU SALĪDZINĀJUMS AR KONKURENTIEM 17 8. PRAKTIKANTA VEIKTIE PIENĀKUMI UN FUNKCIJAS 19 8.1 PROBLĒMAS AR KURĀM SASKĀROS VAI NOVĒROJU 21 9. SECINĀJUMI 22 10. PRIEKŠLIKUMI 23 11. IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI 24
- Viesnīca “Hotel de Rome”
-
Viesnīca-restorāns "Avalon"
Practice Reports24 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
- Viesnīca, restorāns "SESAME”
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Cēsu un Aldara alus salīdzinājums. Liepājas viesnīcas "Līva" konspekts
Practice Reports for university23
-
Viesnīca “Hotel de Rome”
Practice Reports for university25
-
Prakse viesnīcā "Radisson SAS Daugava"
Practice Reports for university22
-
Profesionālā prakse ēdināšanas uzņēmumā SIA "Jaunpils pils"
Practice Reports for university19
-
Ievads speciālitātē
Practice Reports for university20