Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,64 (16%)
Discounted price*:
3,35
Purchase
Add to Wish List
ID number:869694
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2012.g. - 2012.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Mērķi un uzdevumi   
3.  Lietvedības būtība, saturs, pamatuzdevumi, lietvedību regulējošie normatīvie akti   
4.  Lietvedības valoda   
5.  Dokumenta jēdziens, tā funkcijas   
6.  Dokumenta juridiskais spēks   
7.  Dokumentu rekvizīti   
8.  Dokumentu iedalījums grupās   
9.  Dokumenta atvasinājums   
10.  Lietu nomenklatūra   
11.  Šveicara un portjē, darba pienākumi   
12.  Saimnieciskā dienesta struktūra un amati   
13.  Apsargs, darba pienākumi   
14.  Tiesiskās un ētiskās normas   
15.  Viesu apkalpošana numuriņā   
16.  Tirdzniecības zāles raksturojums   
17.  Viesu sagaidīšana un pasūtījumu pieņemšana   
18.  Grāmatvedības darba specifika viesmīlības uzņēmumā   
19.  Personāldaļas funkcijas viesmīlības uzņēmumā   
20.  Mārketinga jēdziens   
21.  Mārketinga koncepcijas   
22.  Mārketinga specifika viesmīlības uzņēmumā   
23.  Produkta specifika viesmīlības uzņēmumos   
24.  Cena kā marketinga instruments   
25.  Mārketinga komunikācija   
26.  Mārketinga plāns realizācija un kontrole   
27.  Priekšlikumi un secinājumi   
Extract

11.7. Mārketinga plāns realizācija un kontrole.
Veicot analīzi, sastādot mārketinga plānus un realizējot tos dzīvē, vadītājiem nepieciešama visdažādākā informācija: par klientiem, par konkurentiem, par piegādātājiem un citiem tirgus dalībniekiem. Informācijas protokols pastāvīgi pieaug. Galvenais uzdevums ir nenoslīkt šajos informācijas plūdos, iemācīties iegūt vajadzīgo informāciju un atsijāt nevajadzīgo, kā ari censties to saņemt savlaicīgi.
Mārketinga vides pētījumi ir veicami pēc noteikta plāna, kurš sastāv no šādiem posmiem:
• Noteikt tuvākajā apkaimē zonas, kuras nepieciešamas izpētīt,
• Noteikti informācijas ievākšanas avotus un metodes, kā arī to, kurš to ievāks un cik bieži,
• Datu ievākšanas programmas realizācija,
• Tiek veikta datu analīze un izmantošana mārketinga plānošanas procesā tā veidā uzlabojot viesnīcu tās pakalpojumus.

Secinājumi.
• Secinu, ka prakses laikā apguvu jaunas zināšanas un pilnveidoju jau skolā iegūtās.
• Prakses laikā ieguvu daudz jaunas paziņu gan no ēdināšanas dienesta, ofisa, gan no uzņemšanas dienesta. Domāju, ka arī turpmāk tas labi sekmēs tālāko
darbu viesnīcā.
• Kolēģi bija ļoti saprotami un elastīgi kas uzlaboja un lika stimulēt manu darbu.
• Uzskatu , ka šī bija pareizā prakses vietas izvēlē.
• Sapratu un apguvu svarīgākās lietas, kas ietekmē uzņēmuma kvalitāti un darbu

Priekšlikumi.
• Iesaku restorānam mainīt vietu kur parasti tiek pulētas glāzes
• Iegādāties recepcijai klusāku un ērtāku sildītāju kas varētu netraucēt darbu
• Iesaku restorānam vairāk taupīt izejvielas
• Neatļaut praktikantiem un viesmīļiem lietot sulu automātus

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Viesnīcas dienestu prakses atskaite viesnīcā "Hotel Jūrmala Spa"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/869694

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register