Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:479999
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Saimnieciskais dienests    3
1.1.  Darbinieku pienākuma apraksti    3
1.1.1.  Saimniecības pārzinis    3
1.2.  Saimniecības nodaļas pārzinis    5
1.2.1.  Veļas mazgātāja    6
1.2.2.  Apkopēja    6
1.2.3.  Istabene    7
1.3.  Darba grafiki    8
1.4.  Telpu iekārtojums un telpu tīrīšana    9
1.5.  Veļas māja    10
1.4.1.  Veļas plūsmas    11
1.4.1.1.  Netīrās veļas plūsma    11
1.6.  Tīrīšanas līdzekļi    11
1.7.  Secinājumi un priekšlikumi    12
2.  Viesu uzņemšanas dienests    13
2.1.  Dienesta struktūra    13
2.2.  Darbinieku pienākumi    13
2.2.1.  VUD pārziņa pienākumi    14
2.2.2.  VUD darbinieka pienākumi    14
2.2.3.  Portjē pienākumi    14
2.3.  Darba plānošana un darba grafiki    15
2.4.  Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā    15
2.5.  Pārskatu veidi    15
2.6.  Kredītkontrole    15
2.7.  VUD sadarbība ar citiem dienestiem    16
2.8.  Darba vietas organizācija. Darba vietas parīkojums    16
2.9.  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Extract

VUD sadarbojas arī ar tehnisko dienestu- VUD paziņo par nepieciešamo tehnisko palīdzību numuriņos vai viesnīcas koplietošanas telpās. Lai gan biežāk šādu informāciju nodod saimnieciskais dienests.
Drošības dienestam arī ir sadarbība ar VUD. VUD paziņo par nekārtībām viesnīcā vai pazudušām mantām. Kā arī dažkārt VUD nodod viesu atstātas mantas glabāšanā drošības dienestam, kaut arī šo funkciju biežāk veic saimnieciskais dienests.
Neliela, bet tomēr saikne ir arī ar personāldaļu. Biežāk personāldaļai VUD ziņo par kolēģiem, to neizdarībām utt.
Pārdošanas un mārketinga dienestam VUD ziņo par to, kādas tautības viesi biežāk uzturas viesnīcā un kādus pakalpojumus viesi labprātāk izmanto, bet kādus neizmanto vispār.

2.8. Darba vietas organizācija. Darba vietas parīkojums.
Kā jau parasti VUD ir novietots pie centrālās viesu ieejas, lai viesis, ienākot viesnīcā, uzreiz redz, uz kurieni viņam ir jādodas.
Katram VUD darbiniekam maiņā ir savs dators, kases aparāts, bankas karšu termināls, printeris, jo viss notiek datorizēti.

2.9. Secinājumi un priekšlikumi
Arī šis dienests, gluži tāpat kā saimnieciskais dienests, strādā ļoti augstā līmenī. Viss notiek ļoti organizēti, precīzi un operatīvi. Katrs darbinieks ir kompetents savā jomā, pārzina viesnīcas produktus un pakalpojumus. Arī viesnīcas administrācija ir padomājusi par to, lai VUD darbiniekiem būtu ērti strādāt, porti, katram darbiniekiem ir viss nepieciešamais aprīkojums darba kvalitatīvai un ātrai izpildei.
Arī šeit neredzu nepilnības un nevaru izteikt priekšlikumus, jo manā skatījumā viss notiek pēc augstākajiem standartiem un ir ļoti laba psiholoģiskā vide gan starp darbiniekiem, gan darbiniekiem ar administrāciju, to pašu varu minēt arī par saimniecisko dienestu, kurš arī ir piedomājies pie labvēlīga klimata radīšanas darbiniekiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1329536
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register