-
Viesnīcu prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
Uzņēmuma raksturojums | 4 | |
2. | Saimnieciskais dienests | 5 |
2.1. | Darbinieku pienākumu apraksti | 6 |
2.2. | Darba plānošana | 7 |
2.3. | Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības | 7 |
2.4. | Telpu iekārtojuma raksturojums, aprīkojums, analīze | 8 |
2.5. | Viesnīcas veļas māja | 9 |
2.6. | Netīrās un tīrās veļas plūsmas shēma viesnīcā | 9 |
2.7. | Telpu uzkopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums | 10 |
2.8. | Telpu uzkopšanai izmantoto darbarīku un tehnoloģisko iekārtu raksturojums | 13 |
2.9. | Līdzekļu patēriņš un izmaksas | 14 |
2.10. | Telpu uzkopšanas grafiku analīze | 14 |
2.11. | Secinājumi un priekšlikumi | 18 |
3. | Uzņemšanas dienests | 19 |
3.2. | Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā | 22 |
3.3. | Pārskatu veidi un viesa kredītu kontrole | 23 |
3.4. | Darba vietas organizācija. Recepcijas izvietojums, darba vietas aprīkojums un iekārtas | 23 |
3.5. | Secinājumi un priekšlikumi | 23 |
4. | Ēdienu un dzērienu dienests | 24 |
4.1. | Tirdzniecības telpu struktūra | 24 |
4.3. | Darba plānošana un darba grafiki | 32 |
4.4. | Brokastu veidi viesnīcā | 32 |
4.5. | Apkalpošanas procesi viesnīcas kafejnīcā un bārā | 33 |
4.6. | Apkalpošana istabās | 33 |
4.7. | Banketu un konferenču organizācija | 34 |
4.8. | Secinājumi un priekšlikumi | 34 |
Izmantotā literatūra | 35 |
4. Ēdienu un dzērienu dienests
Uzņēmumā ir viens no jaunākajiem dienestiem, darbību aizsāk 2010.gada 1. septembrī, darbojas kafejnīca, un bārs „Kūmiņš Ledū”. Iespējams paēst brokastis viesnīcas apmeklētājiem, kā arī pusdienas un vakariņas pēc pasūtījuma. Banketi, semināri, kafijas pauzes. Ēdienu un dzērienu dienests uzņēmumā ir otrais lielākais ienākumu devējs. Ēdienu klāsts ir dažāds un viss ir ļoti garšīgs un acīm baudāms.
4.1. Tirdzniecības telpu struktūra
Kafejnīca un bārs atrodas uzņēmuma otrajā stāvā, kur atrodas virtuve un apmeklētāju zāle, kafejnīca atrodas blakus virtuvei, bārs pretī ledus laukumam iekārtotajiem galdiņiem.
Piedāvā brokastis, pusdienas, launagu, vakariņas, banketus, seminārus, kafijas galdus, atspirdzinošus dzērienus, tēju, kafiju, kā arī alkoholiskos dzērienus un uzkodas.
Tukuma ledus halles sabiedriskās ēdināšanas blokā var uzņemt līdz 300 cilvēkiem, konferenču telpā iespējams uzņemt ap 100 cilvēkiem, banketu zālē ap 40 cilvēkiem.
4.2. Dienesta struktūra, darbinieku pienākumu apraksti un sadale.
Dienestā strādājošie darbinieki ir tieši pakļauti uzņēmuma direktoram, kā arī ir saistoši iestādes sabiedriskās ēdināšanas organizatora uzdevumi un norādījumi.
Ēdināšanas organizators
Ēdināšanas organizators ir tieši pakļauts direktoram.
Ēdināšanas pakalpojumu organizators organizē darba procesu ēdināšanas uzņēmumā, piemēram, lai ēdināšanas uzņēmums ar peļņu pārdotu klientam gan pārtikas produktus, gan pakalpojumus, teiksim, banketa galdu klāšanu. Plāno, kontrolē un organizē ēdienu sagatavošanu un pasniegšanu. Ēdināšanas pakalpojumu organizators arī pārrauga personāla darbu, plāno uzņēmuma attīstību, veic tirgus izpēti.
Ēdināšanas pakalpojumu organizators klātienē vai pa tālruni vienojas ar preču piegādātājiem par cenām, sortimentu, preču kvalitāti, piegādes laiku, apmaksas noteikumiem, tostarp par atlaidēm. Viņš seko, lai piegādātajām precēm būtu likumdošanā noteiktie pārtikas preču izplatīšanas dokumenti, piemēram, ražotāja sertifikāts, laboratoriskie izmeklējumi.
Ēdināšanas pakalpojumu organizators uzklausa darbinieku (piemēram, pavāru, pavāra palīgu, viesmīļu, trauku mazgātāju) vēlmes, prasības, iebildumus, par darba grafiku, piedāvājumus, idejas par preču sortimentu, ēdienu un pakalpojumu cenām; arī komentārus par ēdināšanas uzņēmuma inventāra stāvokli.
…
Pielikuma nav.
- Prakses atskaite SIA "Saules rasa"
- SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
- Viesnīcu prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite SIA "Saules rasa"
Practice Reports for secondary school14
-
SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
Practice Reports for secondary school9
-
Viesmīļa un konditora prakses atskaite
Practice Reports for secondary school20
-
Prakses atskaite SIA "Tonus Elast"
Practice Reports for secondary school19
-
Prakses atskaite viesnīcā "Akva"
Practice Reports for secondary school8