Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:874357
 
Evaluation:
Published: 05.05.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pēdējā bet ne pēc nozīmes piektā reklāma. Te mēs redzam smaržu reklāmu no Versace. Zīmols veiksmīgi izmanto mīlnieka arhetipu. Par ko mums liecina seksapīls puspliks vīrietis un smaržu nosaukums “Eros”. Grieķu mitoloģijā Eross ir grieķu mīlestības un seksa dievs. Balstoties uz šo informāciju mēs varam secināt ka šeit paradās otrais arhetips- mitoloģijas arhetips. Mēs varam interpretēt ka virsītis attēlots ne tikai kā mīlnieks bet arī kā mīlestības dievs. Zīmols pēc secinātā komunicē ar savu auditoriju caur seksualitāti un izskatīgumu. Smaržu zīmols veiksmīgi izmanto arhetipu sava reklāmā jo izskatīgs vīrietis kā sekssimbols pievērsis sev daudz uzmanības no sieviešu un vīriešu puses. Mēs arī varam saskatīt te kā zīmols izmanto smaržas flakonu kā dzimumorgāna simbolu, kas pastiprina arhetipi un tā nozīmi. Secinājums, veiksmīgi izmantots arhetips ar simbolu kas pastiprina viņu un pievērs sev uzmanību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register