Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • A/s "Valmieras piens" jaunā produkta "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums

     

    Presentations13 Business

2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:843440
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

„Valmieras piens” produkcijas pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori:
Ekonomiskie faktori: atalgojuma līmenis ietekmē pirktspēju – jo vairāk cilvēks pelna, jo vairāk var iegādāties produktus.

Personīgi faktori: jo lielāks iedzīvotāju skaits valstī, jo vairāk potenciālo klientu un lielākas iespējas iegūt maksimālu peļņu. Iedzīvotāju vecums – jauni, pusmūža un vecu cilvēku kategorijā patērē lielāku produkcijas daudzumu. Iedzīvotāju dzimums – sievietes lieto vairāk uzturā piena produktus, jo tas ir veselīgāk.

Psiholoģiskie faktori: motivācija, uztvere, pārliecība.

Sociālie faktori: bezdarbnieki nevar nopirkt pietiekoši daudz produktu, tātad jāņem vērā arī valstī dzīvojošo iedzīvotāju nodarbinātības līmenis.

Kultūras faktori: vēlme izvēlēties produktu bez e vielām.

"Valmieras piens" mērķauditorija
Patēriņa tirgus – preces un pakalpojumus iegādājas individuālas personas vai ģimenes savu vajadzību apmierināšanai;
Patērētāji ir ieinteresēti – jau pats nosaukums „Svaigs no Vidzemes” norāda uz to;
Pārsvarā pircēji – jauni cilvēki, ģimenes ar bērniem, sievietes,
kā arī vientuļi cilvēki;
Pilsētu iedzīvotāji;
Cilvēki ar lieliem, vidējiem un maziem ienākumiem;
Veselīga dzīvesveida piekritēji.

Secinājumi
“Valmieras pienam” jogurta tirgū ir maza tirgus daļa un ir lielas potences augt, jogurts ir produkts ar pievienoto vērtību, un sakrīt ar uzņēmuma pamatmērķiem;
Jaunais produkts “Sešgraudu” jogurts (ar graudiem un zemu tauku saturu) ir unikāls, jo tādu vēl nav ražojis neviens cits uzņēmums;
Jaunais produkts “Sešgraudu” jogurts ir vērsts uz to cilvēku uzmanību, kas ir veselīga dzīvesveida piekritēji;
“Sešgraudu” jogurts nesatur cukuru, bet gan cukura aizvietotāju;
Iepakojums “Sešgraudu” jogurtam – polististirola glāzīte sarkana, noslēgta ar apdrukātu folija vāciņu uz kuras attēloti augļi, kas ir iekšā konkrētam jogurtam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1239186
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register