„Valmieras piens” produkcijas pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori:
Ekonomiskie faktori: atalgojuma līmenis ietekmē pirktspēju – jo vairāk cilvēks pelna, jo vairāk var iegādāties produktus.
Personīgi faktori: jo lielāks iedzīvotāju skaits valstī, jo vairāk potenciālo klientu un lielākas iespējas iegūt maksimālu peļņu. Iedzīvotāju vecums – jauni, pusmūža un vecu cilvēku kategorijā patērē lielāku produkcijas daudzumu. Iedzīvotāju dzimums – sievietes lieto vairāk uzturā piena produktus, jo tas ir veselīgāk.
Psiholoģiskie faktori: motivācija, uztvere, pārliecība.
Sociālie faktori: bezdarbnieki nevar nopirkt pietiekoši daudz produktu, tātad jāņem vērā arī valstī dzīvojošo iedzīvotāju nodarbinātības līmenis.
Kultūras faktori: vēlme izvēlēties produktu bez e vielām.
"Valmieras piens" mērķauditorija
Patēriņa tirgus – preces un pakalpojumus iegādājas individuālas personas vai ģimenes savu vajadzību apmierināšanai;
Patērētāji ir ieinteresēti – jau pats nosaukums „Svaigs no Vidzemes” norāda uz to;
Pārsvarā pircēji – jauni cilvēki, ģimenes ar bērniem, sievietes,
kā arī vientuļi cilvēki;
Pilsētu iedzīvotāji;
Cilvēki ar lieliem, vidējiem un maziem ienākumiem;
Veselīga dzīvesveida piekritēji.
Secinājumi
“Valmieras pienam” jogurta tirgū ir maza tirgus daļa un ir lielas potences augt, jogurts ir produkts ar pievienoto vērtību, un sakrīt ar uzņēmuma pamatmērķiem;
Jaunais produkts “Sešgraudu” jogurts (ar graudiem un zemu tauku saturu) ir unikāls, jo tādu vēl nav ražojis neviens cits uzņēmums;
Jaunais produkts “Sešgraudu” jogurts ir vērsts uz to cilvēku uzmanību, kas ir veselīga dzīvesveida piekritēji;
“Sešgraudu” jogurts nesatur cukuru, bet gan cukura aizvietotāju;
Iepakojums “Sešgraudu” jogurtam – polististirola glāzīte sarkana, noslēgta ar apdrukātu folija vāciņu uz kuras attēloti augļi, kas ir iekšā konkrētam jogurtam.…